خرید عینک بلوکات ارزان - پینکی گالری

خرید عینک بلوکات ارزان

طبی فریم گرد

عدسی بلوکات جهت کار با گوشی و لپ تاپ
تا هر نمره چشمی بدون محدودیت طبی میشه
سایز عینک کوچک
وزن سبک

Read More »

سواروسکی طبی Swarovski

مارک سواروسکی حک شده روی شیشه و دسته ها
تا هر نمره چشمی بدون محدودیت طبی میشه
سایز عینک متوسط
وزن عینک سبک

Read More »

عینک بلوکات و طبی

عدسی بلوکات وظیفه محافظت از چشم های شما در برابر اشعه های آبی ساطع شده از صفحات دیجیتالی مانند کامپیوتر و گوشی را دارد.صفحات نمایشگر دیجیتالی اشعه های قرمز، زرد و آبی ساطع میکنند. در این بین طول موج اشعه های آبی بیش از باقی اشعه ها می باشد. این اشعه ها مشکلاتی از قبیل سردرد، دردهای چشمی، خستگی و قرمزی چشم، ضعیفی چشم و … ایجاد میکنند.با خرید عینک بلوکات به راحتی میتوانید از چشم های خود در برابر مضرات این اشعه ها محافظت کنید، ضمن اینکه این فریم تا هر نمره چشمی طبی می‌شود.

Read More »

عینک طبی miumiu

طبی گربه ای مارک miumiu

سایز عینک متوسط، وزن عینک سبک

تا هر نمره چشمی میتونید طبی کنید،

استفاده جهت زیبایی و فضای بسته

Read More »

عینک طبی Gucci

عینک طبی Gucci قابل استفاده برای خانم ها و آقایان

تا هر نمره چشمی طبی میشه، بسیار سبک مناسب برای انواع صورتها

Read More »

طبی عدسی بلوکات

عدسی بلوکات مناسب جهت کار با گوشی و لپ تاپ
تا هر نمره چشمی بدون محدودیت طبی میشه
سایز عینک متوسط
وزن عینک سبک

Read More »

آیا به دنبال خرید عینک بلوکات ارزان هستید؟ با توجه به این که امروزه شغل و سرگرمی ما بیشتر در موبایل و کامپیوتر خلاصه شده لازم است بدانید در صورت عدم مراقبت در طولانی‌مدت، آسیب‌های جبران‌ناپذیری به چشمتان وارد می‌شود؛ بنابراین یکی از مهم‎‌ترین روش‌های مراقبت استفاده از عینک‌های بلوکات است.

در این مقاله ما به طور مفصل در مورد عینک بلوکات، مزایا، نکات خرید و نگهداری آن برایتان توضیح می‌دهیم؛ در وهله اول ببینیم اصلا عینک بلوکات چیست؟

آشنایی با عینک بلوکات

این روزها افراد به دلایل مختلفی از موبایل، کامپیوتر، تلویزیون و… بسیار زیاد استفاده می‌کنند؛ صفحه نمایش هر کدام از این ابزار نوعی نور آبی از خود انعکاس می‌دهد که تاثیر مستقیمی بر روی شبکیه چشم داشته و باعث ایجاد آسیب‌های مختلفی می‌شود؛ به همین دلیل ما به مانعی برای جلوگیری از این ضرر نیاز داریم.

عدسی‌های بلوکات تا حد بسیار زیادی از ورود این نور به چشم افراد جلوگیری کرده و با انعکاس نور آبی مانع رسیدن آن به شبکیه می‌شود؛ بنابراین اگر در طول شبانه‌روز تا حد زیادی با انواع صفحه نمایش‌ها سرو کار دارید، حتما خرید یک عینک بلوکات باکیفیت را در اولویت خود قرار دهید.

این نوع عدسی مزایای بسیار زیادی دارد که در بخش زیر با تعدادی از اصلی‌ترین آن‌ها آشنا می‌شوید.

5 مزیت فوق‌العاده عینک‌های بلوکات

مزایای استفاده از عینک‌های بلوکات بسیار زیاد است که در ادامه برخی از آن‌ها را برمی‌شماریم.

1.     خاصیت ضد تابش خیره‌کننده

بسیاری از مواقع تابش‌های خیره‌کننده، باعث حواس‌پرتی و یا حتی اذیت شدن چشم ما می‌شوند؛ اما قابلیت ضد تابش خیره کننده عینک‌های بلوکات این آزاردهندگی را تا حد زیادی کاهش می‌دهند.

2.     کاهش نور آبی

نور آبی در طولانی مدت آسیب‌های بسیار زیادی به چشم ما وارد می‌کنند؛ عینک‌های بلوکات تا حد زیادی این نور آبی را جذب کرده و از ورود آن‌ها به شبکیه جلوگیری می‌‌کنند.

3.     خاصیت دفع آب در لنز بلوکات

افراد عینکی در روزهای بارانی دردسرهای زیادی می‌کشند، زیرا باران روی شیشه عینک مانده و دید آن‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد؛ اما در لنزهای بلوکات، قطره‌های آب سر خورده و این مشکل را تا حد زیادی حل می‌کند.

4.     خاصیت نور UV

نور ماورا بنفش خورشید ضررهای بسیار زیادی برای چشم‌ دارد، به همین دلیل باید از عینک‌های مناسب مخصوصا در تابستان استفاده کنید. لنزهای بلوکات علاوه بر نور آبی، از ورود نور ماورا بنفش به چشم نیز جلوگیری و از چشمان شما محافظت می‌کند.

5.     مقاومت بالا در برابر خراش

این نوع لنزها مقاومت بسیار زیادی در برابر خراش داشته و به این راحتی‌ها خراب نمی‌شوند.

تا اینجا شما با تعدادی از مهم‌ترین ویژگی‌های عینک‌های بلوکات آشنا شدید؛ اما باید بدانید تمام این موارد در صورتی اتفاق می‌افتند که شما یک عینک باکیفیت بخرید؛ برای این کار باید حتما در زمان خرید به نکات زیر توجه کنید.

تابش نور آبی از لپ‌تاپ - پینکی گالری  

نکات خرید عینک بلوکات ارزان

خرید عینک، مخصوصا انواع طبی و بلوکات، به حساسیت زیادی نیاز دارد؛ به همین دلیل تمام نکات زیر را در زمان خرید مد نظر  قرار دهید.

1.     کیفیت عدسی و فریم

اولین و مهم‌ترین نکته در خرید عینک‌های بلوکات، کیفیت عدسی و فریم آن است، به همین دلیل قبل از هر چیز از این مورد مطمئن شوید. توجه به کیفیت بالای عدسی بر هیچ کس پوشیده نیست، اما گاهی اوقات افراد تنها به عدسی و لنز توجه کرده و اهمیت جنس فریم‌ را فراموش می‌کنند. باید بدانید در بیشتر موارد شما تنها به دلیل شکستگی فریم مجبور به خرید یک عینک جدید می‌شوید، به همین دلیل با یک خرید خوب، دیگر نگران این مورد نخواهید بود.

2.     تناسب فریم با فرم صورت

علاوه بر جنس فریم عینک، حتما به وزن و شکل آن نیز توجه کنید؛ زیرا به احتمال زیاد شما باید ساعت‌های طولانی در طول روز عینک بزنید، بنابراین یک فریم متناسب با صورت، سبک و راحت انتخاب کنید.

از طرفی فریم‌های کوچک پوشش دهی خیلی خوبی در برابر نورهای مضر ندارند؛ بنابراین از خرید فریم‌های بسیار ظریف نیز خودداری کنید.

3.     اصل بودن عینک

یکی از بهترین روش‌ها برای اطمینان از کیفیت عینک‌های بلوکات، استفاده از لیزرهای مخصوص است؛ این لیزرها نور آبی از خود منعکس کرده و شما با قرار دادن عینک مورد نظر در معرض این نور، خیلی راحت اصل یا تقلبی بودن آن را تشخیص می‌دهید. از طرفی باید بدانید عینک‌های بلوکات به مقدار بسیار کمی اشیا را زرد رنگ به شما نمایش می‌دهند.

4.     خرید از فروشگاه معتبر

حتما عینک بلوکات را از فروشگاه‌های معتبر و مطمئن تهیه و خیال خود را از بابت کیفیت محصولات راحت کنید. البته یک فروشگاه خوب، ویژگی‌های مختلفی دارد که در بخش زیر آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

 

ویژگی‌های یک فروشگاه مطمئن عینک بلوکات

قبل از خرید عینک، شما باید در انتخاب فروشگاه مطمئن و معتبر نیز مهارت داشته باشید؛ برای این کار تمام موارد زیر را حتما در نظر بگیرید.

1.     ارائه محصولات اصل و باکیفیت

یک فروشگاه خوب حتی برای اعتبار خودش هم که شده، محصولات باکیفیتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد؛ بنابراین در وهله اول حتما به اورجینال و باکیفیت بودن عینک‌های بلوکات توجه کنید.

2.     ارائه مشاوره‌های تخصصی

خرید محصول حساسی مثل عینک حتما نیاز به مشاوره داشته و کارشناسان باید با توجه به نیازها، فرم صورت و حتی بودجه هر شخص بهترین گزینه را به مشتریان پیشنهاد دهند.

بنابراین حتما در زمان انتخاب فروشگاه به این مورد توجه و قبل از خرید نیز با مشاوران مربوطه مشورت کنید.

3.     ارائه نظرات مشتریان

ارائه نظرات مشتریان در فروشگاه‌های اینترنتی امری بسیار ضروری محسوب می‌شود؛ زیرا شما با مطالعه نظرات افراد و تجربه مشتریان دیگر، از اعتبار فروشگاه و همچنین کیفیت عینک‌ها نیز مطمئن می‌شوید.

4.     ضمانت و قابلیت مرجوع

این گزینه یکی از مهم‌ترین نکات در خرید عینک محسوب می‌شود، زیرا گاهی اوقات شما پس از دریافت عینک متوجه عدم تناسب فریم با صورت خود شده و قصد تعویض یا مرجوع آن را دارید. به همین دلیل حتما این گزینه را در انتخاب فروشگاه عینک بلوکات در نظر بگیرید.

در این بخش شما با تعدادی از مهم‌ترین ویژگی‌های فروشگاه‌های معتبر فروش عینک آشنا شدید و باید بدانید که فروشگاه پینکی گالری به عنوان یکی از بهترین مراکز در زمینه فروش انواع عینک‌ بلوکات ارزان و باکیفیت، تمام این ویژگی‌ها را دارا است. در بخش زیر این فروشگاه را به طور کامل به شما معرفی می‌کنیم.

نور آبی گوشی موبایل - پینکی گالری

پینکی گالری بهترین مرکز خرید عینک بلوکات ارزان

مجموعه پینکی گالری یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌ها در زمینه ارائه انواع و اقسام عینک‌های بلوکات، آفتابی و… بوده و محصولات خود را با مناسب‌ترین و بهترین قیمت به مشتریان خود عرضه می‌کند.

تنوع و کیفیت بالای عینک‌های پینکی گالری، آن را از سایر فروشگاه‌ها متمایز کرده است و از طرفی بسته‌های شما را کاملا امن و فوری به هر کجای ایران که باشید، ارسال می‌کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این فروشگاه، امکان تعویض و حتی مرجوع کردن کالا بوده و امکان خریدی آسوده را برای مشتریان خود فراهم می‌کند؛ بنابراین اگر قصد خرید عینک بلوکات ارزان و باکیفیت را دارید، حتما به این فروشگاه سری بزنید.

کارشناسان ما نیز در زمینه خرید و انتخاب بهترین راهنمایی‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهند؛ بنابراین اگر سوال یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید حتما با آن‌ها در ارتباط باشید.

قیمت عینک‌های بلوکات در پینکی گالری

مجموعه پینکی گالری سعی دارد بهترین عینک‌های بلوکات را با کمترین قیمت در اختیار شما قرار دهد؛ بنابراین همه افراد با هر بودجه‌ای قادر به خرید بوده و اصلا از بابت هزینه نگرانی نخواهید داشت.

البته باید بدانید این قیمت مناسب اصلا مبنی بر کیفیت پایین محصولات نبوده و همه عینک‌ها از جنس و کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردارند. پیشنهاد می‌کنم حتما سری به این فروشگاه زده و انواع و اقسام عینک‌ها و قیمت‌ها را مشاهده کنید.

حواستان باشد تنها در زمان خرید عینک دقت به خرج ندهید؛ زیرا پس از خرید و استفاده نیز باید نکات مهمی را برای مراقبت از عینک خود رعایت کنید. در بخش زیر نحوه نگه‌داری از عینک‌های بلوکات را به شما آموزش می‌دهیم.

ترفندهای مراقبت از عینک‌های بلوکات

با رعایت نکات زیر عینک خود را تا مدت طولانی کاملا سالم نگه می‌دارید؛ بنابراین تمام این موارد را جدی بگیرید.

1.     استفاده از دستمال‌های مخصوص

بسیاری از افراد عینک‌های خود را با لباس، شال و… پاک می‌کنند؛ این کار پس از مدتی تاثیر بدی روی شیشه عینک بلوکات داشته و به آن آسیب وارد می‌کند. در زمان خرید از پینگی گالری، دستمال‌های مخصوص عینک نیز در اختیارتان قرار داده می‌شود؛ بنابراین همیشه آن را در جیب خود گذاشته و در مواقع نیاز از آن استفاده کنید.

2.     استفاده از اسپری‌های مخصوص

اسپری‌های پاک‌کننده عینک بهترین گزینه برای تمیز کردن لکه‌های عینک‌های بلوکات بوده و هیچ ضرری نیز برای آن ندارند؛ بنابراین آن‌ها را از داروخانه یا فروشگاه‌ها تهیه و به جای آب از اسپری استفاده کنید.

3.     قرار دادن عینک در جعبه مخصوص

شما در زمان خرید عینک بلوکات، جعبه مخصوص آن را نیز دریافت می‌کنید؛ بنابراین درصورت عدم استفاده، آن را درون جعبه قرار داده و عینک را روی میز، زمین و… رها نکنید!

4.     قرار ندادن عینک در دماهای بسیار بالا

تا جای ممکن، عینکتان را در معرض هوای بسیار گرم و آفتاب قرار ندهید؛ زیرا این کار به احتمال زیاد به عدسی عینک آسیب وارد می‌کند.

در این بخش شما با تعدادی از مهم‌ترین نکات مراقبت از عینک‎‌های بلوکات آشنا شدید. اگر در زمینه خرید، انتخاب و… نیاز به راهنمایی یا کسب اطلاعات بیشتری دارید؛ حتما با کارشناسان حرفه‌ای ما در تماس بوده و از مشاوره‌های تخصصی آن‌ها بهره‌مند شوید.

نکات پایانی در مورد خرید عینک بلوکات ارزان

در این مقاله شما با تمام موارد و نکات مربوط به عینک‌های بلوکات آشنا شدید؛ در انتها توصیه می‌کنم حتما در زمینه انتخاب فروشگاه مورد نظر وسواس زیادی به خرج دهید؛ زیرا در غیر این صورت تنها سلامت چشم‌هایتان را به خطر انداخته‌اید!

آیا روش‌های دیگری را برای مراقبت از عینک‌های بلوکات می‌شناسید؟ در بخش زیر نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید. امروزه به دلیل استفاده زیاد افراد از موبایل و لپ‌تاپ، خرید عینک‌های بلوکات برای تمام افراد ضروری است؛ بنابراین این مقاله را برای دوستان خود نیز بفرستید.

 

سوالات متداول

+ عینک بلوکات چیست؟

  • شیشه عینک‌های بلوکات از نوعی عدسی طبی تشکیل شده است که طراحی آن مانع از ورود نور آبی به داخل چشم می‌شود.

+ آیا استفاده از عدسی بلوکات ضروری است؟

  • با توجه به افزایش میزان استفاده از مویابل، لپ‌تاپ و تلویزیون، استفاده از این نوع عدسی ضروری به نظر می‌رسد.
+ مزایای استفاده از عدسی بلوکات چیست؟
    • مهم‌ترین مزیت استفاده از این نوع عینک جلوگیری از خستگی چشم و پیشگیری از سردردهای ناشی نور آبی است.
 

راهنمای خرید عینک با پینکی گالری

خرید عینک ضدخش ارزان | عینک خلبانی های کپی | خرید عینک ریبن نشکن | خرید عینک کائوچویی جدید | خرید عینک جنتل مانستر های کپی | خرید عینک گوچی های کپیقیمت عینک زنانه های کپی | خرید عینک شب مردانه/ زنانه | خرید عینک ریبن های کپی | قیمت و خرید عینک آفتابی استاندارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
Scroll to Top