خرید عینک گوچی های کپی - پینکی گالری

خرید عینک گوچی های کپی

عینک طبی Gucci

عینک طبی Gucci قابل استفاده برای خانم ها و آقایان

تا هر نمره چشمی طبی میشه، بسیار سبک مناسب برای انواع صورتها

Read More »

عینک گوچی Gucci

عینک مارک Gucci حک شده روی‌ شیشه و دسته ها

عدسی پلاریزه و uv400

سایز عینک متوسط و بسیار سبک

در رنگ های: مشکی، قهوه ای، پلنگی دسته صورتی، هایلایت طوسی صورتی، عسلی، سفید

Read More »

گوچی Gucci

مارک گوچی حک شده روی شیشه و دسته ها
استاندارد و uv400
سایز عینک بزرگ، رنگ های روشن استفاده در روز، شب و فضای بسته
وزن عینک سبک

Read More »

گوچی فشن گربه ای Gucci

مارک گوچی حک شده روی شیشه و دسته ها
استاندارد و uv400
سایز عینک کوچک، رنگ های روشن استفاده در روز، شب و فضای بسته
وزن عینک سبک

Read More »

از آن‌جایی که خرید عینک گوچی های کپی در بین ایرانیان طرف‌داران زیادی دارد، فهرستی از محبوب‌ترین مدل‌های آن را به همراه جزئیات برای شما آماده کرده‌ایم. با خواندن این مقاله می‌توانید از قیمت و مدل‌های مختلف عینک گوچی های کپی مطلع شوید و این موضوع می‌تواند به شما در انجام یک خرید عالی کمک کند؛ بنابراین برای اطلاع از قیمت و مدل‌های مختلف، آگاهی از نکات مهم در هنگام خرید عینک و نحوه نگهداری از یک عینک گوچی های‌ کپی با ما همراه باشید.

قیمت عینک گوچی های کپی

قیمت عینک گوچی های کپی بر اساس مدل، متریال استفاده‌شده و نوع شیشه کاملاً متفاوت است. اگر بخواهیم در سال 1402 به طور حدودی درمورد قیمت صحبت کنیم، عینک‌های نسخه های کپی این برند بین 160 الی 380 هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

لیست انواع عینک گوچی های کپی

عینک های کپی برند گوچی در سبک‌ها و مدل‌های مختلفی تولید شده است و شما باید بر اساس حالت چهره و سلیقه خود از بین این مدل‌ها بهترین را انتخاب کنید. در ادامه محبوب‌ترین انواع عینک گوچی های کپی موجود را معرفی می‌کنیم.

عینک گوچی های کپی مدل گربه‌ای

عینک‌های مدل گربه‌ای گوچی به چهره شما یک شکل جدید می‌بخشند؛ زیرا قاب آن‌ها شکل بخصوصی دارند و ایده‌پردازی آن از چشمان گربه‌ها صورت گرفته است. مدل‌های موجود برای این سبک از عینک های کپی گوچی بسیار زیاد است و در طراحی آن تلاش شده است تا احساس لوکس بودن و جذبه فراوان به افرادی که آن را به چشم می‌زنند القا شود.

عینک گوچی های کپی مدل خلبانی

اگر به سبک‌های کلاسیک علاقه دارید این مدل از عینک کاملاً مناسب شما است. عینک گوچی های کپی مدل خلبانی شما را یک فرد جاافتاده و جذاب نشان می‌دهد. قالب‌های این مدل از عینک اغلب فلزی هستند و نسخه های کپی آن کیفیت قابل قبولی دارند. برخی از مدل‌های این دسته به دلیل مدل قاب و شیشه استفاده‌شده نسبت به سایر مدل‌ها وزن بیشتری دارند و ممکن است که سنگینی آن را برای چند ثانیه اول روی صورت خود حس کنید.

عینک گوچی های کپی مدل مربعی

این مدل از عینک های کپی گوچی روی چهره‌های گرد جلوه بسیار زیادی دارد و در ساختار آن از پلاستیک بی‌رنگ یا رنگی استفاده می‌شود. عینک های کپی گوچی مدل مربعی با قاب‌بندی‌ متنوع ارائه می‌شود؛ برخی از آن قاب کوچک دارند و برخی دیگر قاب بسیار بزرگی دارند و از حاشیه صورت بیرون می‌زنند.

عینک گوچی های کپی مدل هندسی

عینک‌های گوچی با فریم هندسی معمولاً اشکال و قاب‌های بی‌قاعده دارند؛ همچنین در برخی مدل‌ها، اطراف قاب عینک به جای دایره یا مربع، به شکل هشت یا شش‌ضلعی درآمده است. جنس قاب عینک گوچی های کپی مدل هندسی، فلز یا پلاستیک است و می‌توان از آن به عنوان عینک فانتزی یاد کرد.

عینک گوچی های کپی مدل گرد

عینک‌های گرد های کپی گوچی برای بیشتر چهره‌ها مناسب هستند. در برخی از مدل‌ها در اطراف قاب از نگین استفاده می‌شود تا جذابیت عینک چند برابر شود؛ همچنین در برخی دیگر از مدل‌ها در حاشیه اطراف عینک، اسم برند گوچی نوشته می‌شود.

عینک گوچی های کپی مدل بی‌رنگ

قاب‌های بی‌رنگ نور را بازتاب می‌دهند و صورت شما را شفاف و بزرگ‌تر جلوه می‌دهند. این مدل از عینک گوچی های کپی به دلیل داشتن شیشه تیره و قاب شفاف جلوه بسیار زیادی دارد و در عین سادگی، جذابیت را القا می‌کند.

عینک گوچی های کپی

مزایای خرید عینک گوچی های کپی

در ادامه مهم‌ترین مزایایی که با خرید عینک های کپی گوچی نصیب شما می‌شود را عنوان می‌کنیم:

استایل و سبک خاص

عینک‌های گوچی بسیار خاص هستند و در دنیای فشن حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. با خرید عینک گوچی فارغ از اصل یا های کپی بودن آن به خود یک استایل متفاوت و جذاب را هدیه می‌دهید. این برند فوق‌العاده در ساختار عینک‌های خود به جزئیات توجه زیادی می‌کند و نسخه های کپی آن نیز تا حدی همانند نسخه اصلی، دارای ساختار زیبا و جزئیات چشمگیر است.

هزینه کمتر در کنار زیبایی

با خرید عینک گوچی مدل های کپی، با هزینه کمتر صاحب یک عینک جذاب با اسم گوچی می‌شوید. دیگر نیازی نیست برای استفاده از محصولات برند محبوبی مانند گوچی هزینه‌های بالا پرداخت کنید و با کمترین قیمت ممکن، صاحب یکی از محصولات مشابه آن می‌شوید.

برخی از افراد به صنعت مد و فشن علاقه زیادی دارند و شاید پرهزینه بودن محصولات برندهایی مانند گوچی باعث شده است تا نتوانند محصولات آن‌ها را خریداری کنند و از این بابت ناراحت هستند! با خرید عینک های کپی گوچی این دسته از افراد به راحتی بدون هیچ مشکلی علایق خود را دنبال می‌کنند و از مدل‌های مختلف عینک گوچی استفاده می‌کنند.

طراحی مشابه نسخه اصلی

عینک های کپی گوچی طرحی مشابه نسخه اصلی دارد و اغلب افراد متوجه اصل یا کپی بودن آن نمی‌شوند. با خرید این نوع از عینک‌های گوچی شما یک طراحی مشابه نسخه اصلی محصول را دریافت می‌کنید که تفاوت چشمگیری در آن احساس نمی‌شود.

نیازمند نگهداری و مراقبت کمتر

از آنجا که نسخه های کپی عینک‌های گوچی با هزینه کمتری قابل خریداری هستند، دیگر لازم نیست که روی نگهداری آن به مقدار بیش‌ازحد حساسیت به خرج دهید؛ زیرا هزینه زیادی برای آن پرداخت نکرده‌اید و با خیال راحت بدون دغدغه از آن استفاده می‌کنید.

عینک گوچی

ویژگی های یک فروشگاه مطمئن برای خرید عینک

در هنگام خرید عینک حتماً به فروشگاه موردنظر توجه کنید. برخی از فروشگاه‌ها عینک‌های تقلبی را به اسم اصل یا های کپی به فروش می‌رسانند. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های یک فروشگاه معتبر و مطمئن برای خرید عینک را ذکر می‌کنیم:

میزان اعتبار فروشگاه بالا است

حتماً مجوزها و نمادهایی که فروشگاه دریافت کرده است را بررسی کنید. خریداری از فروشگاه‌های نامعتبر چیزی به جز پشیمانی برای شما نخواهد داشت! فروشگاه‌های معتبر اعتبار بالایی دارند و مجوزهای لازم را برای کسب‌وکار خود دریافت کرده‌اند.

نظرات سایر مشتریان در دسترس است

فروشگاه و وب‌سایت‌های معتبر خرید عینک از کیفیت محصولات ارائه شده خود مطمئن هستند؛ به همین دلیل نظرات مشتریان خود را درمورد کیفیت محصولات منتشر می‌کنند و سعی می‌کنند تا کیفیت خوب عینک‌های خود را به عنوان یک نقطه قوت به مخاطبین نشان دهند. با خواندن نظرات مشتری از کیفیت حقیقی عینک‌ها مطلع می‌شوید و خیالتان راجع به فروشگاه راحت می‌شود.

عینک‌ها دارای جزئیات و هویت هستند

عینک‌های ارائه شده در فروشگاه‌های معتبر دارای جزئیات هستند و اطلاعات مربوط به آن‌ها به صورت کامل ارائه شده است؛ همچنین عینک‌های اصل ارائه شده در فروشگاه‌های معتبر دارای شماره ساخت هستند و این هویت عینک را نشان می‌دهد.

عکس‌‌های باکیفیت دارد

فروشگاه و وب‌سایت‌های معتبر فروش عینک از محصولات خود عکس‌ها و بعضاً فیلم باکیفیت تهیه می‌کنند تا محصول به خوبی نمایش داده شود و مشتری بتواند آن را در زوایای مختلف و حتی روی چهره ببیند. انجام این کار باعث می‌شود تا مشتری در تصمیم‌گیری خود بهتر عمل کند و دیدگاه بهتری نسبت به قاب و شکل هر عینک داشته باشد.

نکته: پینکی گالری به عنوان یک فروشگاه معتبر در زمینه خرید انواع عینک، از زوایای مختلف عینک‌ عکس‌های باکیفیتی تهیه کرده است و حتی برای برخی از محصولات خود عکس عینک روی چهره را قرار داده است تا مشتریان بتوانند بدون هیچ مشکلی، شکل عینک را به صورت کلی ببیند و انتخاب خود را انجام دهند.

قیمت عینک‌ها مناسب است

فروشگاه‌های دارای اعتبار سعی می‌کنند تا در کنار کیفیت بالا، عینک‌ها را با قیمت مناسب ارائه دهند تا تمام افراد بتوانند لذت خرید و استفاده از عینک دلخواه خود را تجربه کنند.

فروشگاه دارای پشتیبانی است

فروشگاه‌های معتبر برای محصولات خود پشتیبانی دارند و امکان برقراری ارتباط با آن‌ها برای رفع مشکل یا پرسیدن سؤال به صورت کامل وجود دارد. وب‌سایت‌های معتبر پشتیبانی خرید را به صورت کامل انجام می‌دهند و در صورت وجود هرگونه مشکل یا شکستگی عینک در حین ارسال، آن را برای شما تعویض می‌کنند.

فروشگاه عینک پینکی، بهترین گزینه برای خرید عینک

عینک‌های ارائه‌شده در گالری پینکی بهترین کیفیت ممکن را دارند و قیمت آن‌ها نسبت به سایت‌های اینترنتی دیگر بسیار مناسب است. فروشگاه عینک پینکی با سابقه ۵ساله، سعی کرده است تا به‌روزترین عینک‌ها را برای مشتریان خود ارائه دهد.

این مجموعه برای یک مدت طولانی در اینستاگرام فعالیت داشته است و به دلیل استقبال بالا از محصولات و رضایت مشتریان از کیفیت عینک‌ها، فعالیت خود را به وب‌سایت اینترنتی انتقال داده است. در حال حاضر امکان سفارش انواع مختلف عینک در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت وجود دارد.

ما علاوه بر ارائه عینک‌ها با قیمت استثنایی، یک عدد جعبه و دستمال مخصوص را به شما هدیه می‌دهیم. علاوه‌بر این، با خرید از فروشگاه پینکی امکان مرجوعی کردن هر نوع عینک تا 24 ساعت پس از دریافت برای شما فراهم است؛ این‌گونه دیگر هیچ نگرانی از بابت وجود مشکل برای عینک یا خراب بودن آن برای شما وجود نخواهد داشت.

عینک طبی

نکات مهم در هنگام خرید عینک های کپی گوچی

در هنگام خرید عینک نکاتی وجود دارد که توجه به آن‌ها باعث می‌شود بتوانیم بهترین خرید را انجام دهیم؛ بنابراین در ادامه برخی از نکات مهم جهت خرید عینک را برمی‌شماریم که برای انواع عینک، از جمله عینک های کپی گوچی نیز کاربرد دارد.

توجه به کیفیت شیشه عینک

کیفیت شیشه عینک بسیار مهم است؛ زیرا روی چشم شما تأثیرگذار است. اگر عینک خود را از فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های ناشناس بخرید ممکن است یک عینک بی‌کیفیت دریافت کنید که استفاده از آن در طولانی‌مدت به چشمان شما آسیب‌های جبران‌ناپذیر می‌زند! حتماً درمورد کیفیت شیشه عینک مطلع شوید و جزئیات مربوط به آن را بپرسید. شیشه عینک شما باید کاملاً استاندارد و UV400 باشد تا جلوی نفوذ اشعه‌های مضر خورشید به چشمان شما را بگیرد و سلامت شما را تضمین کند.

توجه به کیفیت قاب عینک

قاب عینک شما باید کیفیت کافی را داشته باشد؛ عینک موردنظر شما نباید به اجزای مختلف صورت از جمله بینی یا اطراف سر فشار بیاورد و نباید در حین استفاده از آن احساس سنگینی داشته باشید. عینک‌های بی‌کیفیت قاب ضعیفی دارند و به محض ایجاد فشار یا ضربه شکسته می‌شوند؛ در نتیجه حتماً از باکیفیت بودن قاب عینک موردنظر خود اطمینان حاصل پیدا کنید.

انتخاب سبک مورد نظر

سبکی از عینک را انتخاب کنید که نمایانگر شخصیت و سلایق شما باشد. رنگ و مدل عینک شما بر ظاهرتان تأثیر بسیار زیادی می‌گذارد و باید به آن توجه کافی را داشته باشید. سعی کنید عینکی را انتخاب کنید که با سبک‌ها و پوشش‌های متفاوت لباس هم‌خوانی داشته باشد تا بتوانید در اکثر مواقع از آن استفاده کنید. حتماً به استخوان‌بندی صورت خود توجه کنید و عینک را بر آن اساس انتخاب کنید.

توجه به رنگ لنز عینک

برخی از عینک‌ها فقط نور را کمتر از خود عبور می‌دهند؛ در صورتی که برخی دیگر دارای لنزهای رنگی هستند و با زدن آن‌ها به چشم محیط اطراف را زرد یا سبز می‌بینید. حتماً قبل از خرید عینک مورد نظر، مخصوصاً از طریق وب‌سایت‌های اینترنتی، از رنگ لنز اطلاع پیدا کنید.

نحوه مراقبت و نگهداری از عینک گوچی های کپی

های کپی بودن عینک شما دلیل نمی‌شود که از آن نگهداری نکنید! مراقبت از عینک باعث می‌شود تا ماندگاری بیشتری داشته باشد و برای مدت ‌زمان بیشتری پاسخگوی شما باشد. در ادامه مهم‌ترین نکات برای مراقبت از عینک گوچی های کپی را ذکر می‌کنیم.

تمیز کردن شیشه و دسته‌ها به صورت مداوم

حتماً شیشه‌ها و دسته عینک را با دستمال مخصوص به صورت مداوم و روزانه تمیز کنید. کثیف بودن شیشه عینک برای مدت طولانی باعث کاهش جذابیت ظاهری و آسیب به آن می‌شود. تمیز نکردن دسته عینک باعث می‌شود تا در طولانی مدت رنگ اولیه خود را از دست بدهد؛ زیرا در طول روز در بین موهای شما تحت حرارت و عرق قرار می‌گیرد و خشک شدن عرق روی دسته موجب کم‌رنگ شدن آن می‌شود. توجه داشته باشید که تمیز کردن شیشه‌ها و دسته با لباس یا پیراهن به عینک آسیب می‌زند و موجد خراش افتادن روی صفحه آن می‌شود.

عدم شستشوی عینک با آب

به هیچ وجه عینک خود را با آب نشویید؛ مگر اینکه ضد آب باشد و آسیبی به آن وارد نشود. این امکان وجود دارد که املاح موجود در آب روی جنس شیشه و بدنه اثر بگذارد و به آن آسیب وارد کند.

قراردهی عینک در جعبه محافظ

حتماً عینک را در جعبه محافظت قرار دهید تا از ضربه یا قرارگیری آن در مقابل آفتاب مستقیم جلوگیری شود و کیفیت اولیه برای مدت بیشتری حفظ شود.

سفت کردن پیچ دسته‌ها

ممکن است که علت استفاده زیاد از عینک یا باز و بسته کردن آن برای دفعات زیاد، دسته‌های آن شل شده باشند و پیچ‌ها توانایی نگهداری دسته را مانند اول نداشته باشند. برای برطرف کردن این مسئله کافی است تا پیچ‌های دسته عینک خود را سفت کنید؛ برای راحتی کار، کافی است که این اقدام را به یک عینک‌فروشی بسپارید تا به صورت رایگان یا با دریافت یک هزینه ناچیز، پیچ‌ها را برایتان سفت کنند.

عینک را در بالای سر خود نگذارید

بسیاری از صاحبان عینک آن را برای مدت‌های طولانی در بالای سر خود قرار می‌دهند و خبر ندارند که انجام این کار به عینک آسیب بسیار زیادی وارد می‌کند! قرار دادن عینک در بالای سر موجب ایجاد فشار به دسته‌های آن می‌شود و عینک در طولانی مدت استحکام اولیه خود را از دست می‌دهد.

عینک را جلوی داشبورد ماشین قرار ندهید

قرار دادن عینک در جلوی داشبورد ماشین، آن هم در یک روز آفتابی باعث می‌شود تا حرارت بسیار زیادی به بدنه و شیشه وارد شود و در نتیجه عینک کارایی خود را از دست می‌دهد. اگر شیشه عینک بی‌کیفیت باشد بعد از چند ساعت قرار گرفتن در حرارت و نور خورشید، به طور کامل رنگ عوض می‌کند و باید آن را دور بیندازید!

عینک های کپی

سخن پایانی

در این مقاله لیست مدل‌های عینک گوچی های کپی را در اختیار شما قرار دادیم و درمورد نکات تکمیلی از جمله قیمت، نگهداری و ویژگی‌های یک فروشگاه معتبر برای خرید عینک صحبت کردیم. به یاد داشته باشید که سفارش عینک از فروشگاه خوب همیشه به نفع شماست و باعث می‌شود تا از خرید خود راضی باشید.

فروشگاه عینک پینکی انواع مختلفی از عینک‌ها را در برند‌ها و رنگ‌های متفاوت برای تمام سلایق ارائه می‌دهد. کافی است که به قسمت فروشگاه سایت ما سر بزنید تا تمام این مدل‌ها را ببینید و بر اساس سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. در صورت داشتن هرگونه سؤال یا نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درمورد هر مدل از عینک‌ها، با شماره موجود در وب‌سایت ما تماس حاصل فرمایید. با خرید عینک از پینکی، جذابیت را به چهره خود هدیه دهید!

سؤالات متداول

+ عینک‌های گوچی های‌کپی چقدر با عینک های اورجینال تفاوت دارند؟

  • بدیهی است که عینک‌های های‌کپی و اورجینال به لحاظ کیفی در یک سطح نیستند، اما کیفیت قابل‌قبولی داشته و از نظر ظاهری نیز بسیار مشابه‌اند.

+ آیا استفاده از عینک‌های های کپی ضرر دارد؟

  • خیر، درصورتی که عینک های‌کپی از حداقل استانداردهای یک عینک طبی یا آفتابی برخوردار باشد، استفاده از آن نه‌تنها ضرر ندارد بلکه مزایای بسیاری نیز دارد.

+ حداقل هزینه‌ای که می‌توان برای داستن یک عینک گوچی های‌کپی کرد چقدر است؟

  • در سال 1402 با صرف حداقل 160 هزارتومان می‌توانید یک عینک گوچی های‌کپی داشته باشید.

راهنمای خرید عینک با پینکی گالری

خرید عینک ضدخش ارزان | عینک خلبانی های کپی | خرید عینک ریبن نشکن | خرید عینک کائوچویی جدید | خرید عینک جنتل مانستر های کپیخرید عینک بلوکات ارزان | قیمت عینک زنانه های کپی | خرید عینک شب مردانه/ زنانه | خرید عینک ریبن های کپی | قیمت و خرید عینک آفتابی استاندارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
Scroll to Top