خرید عینک ریبن نشکن - پینکی گالری

خرید عینک ریبن نشکن

عینک ریبن کائوچویی ray-ban

فول مارک ریبن، جنس فریم کائوچو و بسیار سبک

پلاریزه و uv400 قابل استفاده برای خانم ها و آقایان

سایز عینک متوسط مناسب هر سایز صورت

رنگها در عکس اصلی به ترتیب از بالا به پایین: مشکی، سورمه ای،

قهوه ای، هایلایت قهوه ای

Read More »
عینک ریبن نشکن، همان‌طور که از نامش پیدا است، به دلیل جنس مرغوب لنز و شیشه به‌کار‌رفته در آن در برابر ضربه و برخورد بسیار مقاوم است. ما در این مقاله قصد داریم تا نکاتی درباره‌ی قیمت، مدل‌ها، مزایای خرید و برند‌های معروف عینک نشکن را عنوان کرده و در ادامه نکاتی برای مراقبت از عینک و ویژگی‌های یک فروشگاه مطمئن برای خرید عینک را مطرح کنیم. با ما همراه باشید.

قیمت عینک ریبن نشکن

انواع مختلفی از عینک ری بن شیشه نشکن در بازار وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نسخه‌های اورجینال، های کپی و تقلبی اشاره کرد. هرکدام از این عینک‌ها در طیف قیمتی متفاوتی جای می‌گیرند که براساس قیمت‌های سال 1402، حدود آن عبارت است از:
  • عینک ریبن نشکن اورجینال: از 950 تا 4 میلیون و 700 هزار تومان
  • عینک ریبن نشکن های کپی: از 450 تا 900 هزار تومان
  • عینک ریبن نشکن نسخه تقلبی: از 180 تا 360 هزار تومان

انواع مدل‌های عینک ریبن نشکن

عینک‌های ریبن نشکن در انواع و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. در ادامه رایج‌ترین این مدل‌ها را به همراه توضیحات مربوطه، عنوان می‌کنیم.

عینک ریبن نشکن مدل خلبانی

شیشه استفاده شده در عینک نشکن مدل خلبانی مستحکم است و ضربه به آن آسیب وارد نمی‌کند. این مدل از عینک‌های ریبن محبوبیت بالایی دارد و ظاهر کلاسیک و جذاب آن نظر همه را به خود جلب می‌کند.

عینک ریبن نشکن مدل ویفر

این مدل از عینک‌های نشکن ریبن معمولاً دسته‌ای از جنس پلاستیک و حالتی بین مربع و دایره‌ای‌شکل دارند. عینک‌های ریبن نشکن مدل ویفر بسیار جوان‌پسند و مدرن هستند و در برخی از شکل‌ها جزئیات به‌خصوصی روی قسمت دسته طراحی شده است. برخی از عینک‌های نشکن مدل ویفر، کاملا تاشو بوده و قابل حمل در جیب پیراهن، شلوار و امثالهم هستند.

عینک ریبن نشکن مدل مربعی

این مدل از عینک‌ها که در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند، قاب و فریم مربعی دارند و این قاب گاهی بسیار بزرگ بوده و از حاشیه خط چهره بیرون می‌زند و گاه اندازه کوچکی دارد. انواع عینک آفتابی ریبن - پینکی گالری

مزایای خرید عینک ریبن نشکن

خرید عینک نشکن، آن هم از برند ریبن مزایایی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

مقاومت در برابر ضربه

عینک‌های نشکن ریبن در برابر ضربه و آسیب تا حد زیادی مقاوم هستند و دیگر از بابت شکستن یا رسیدن آسیب به آن نگران نخواهید بود. مخصوصاً اگر عینک شما اصل باشد، در اثر ضربه به سادگی خراب نمی‌شود و نیازی به پرداخت هزینه‌های بالا برای تعمیر و تعویض شیشه وجود ندارد.

کاهش میزان آسیب به شیشه و لنز عینک

جنس شیشه و لنز استفاده‌شده در عینک نشکن ریبن بسیار بالا است و به همین دلیل، احتمال این که روی آن خط و خش بیفتد بسیار پایین است. علاوه‌بر این،  شیشه عینک نشکن ریبن کدر نمی‌شود و شفافیت اولیه خود را تا مدت بسیار زیادی حفظ می‌کند.

محافظت کامل از چشمان شما

فرض کنید که عینک روی چشمان شما است و شیشه آن در اثر برخورد ضربه می‌شکند! اگر حتی یکی از قطعات شکسته‌شده شیشه در چشمان شما فرو برود، عواقب جبران‌ناپذیری برایتان خواهد داشت! این در حالی است که با خرید عینک ریبن نشکن دیگر نگران رسیدن آسیب به چشمان خود نخواهید بود؛ زیرا شیشه عینک در برابر ضربه کاملاً مقاوم است و حتی اگر شکسته شود، قطعات آن به اطراف پخش نمی‌شود و انسجام اولیه خود را حفظ خواهد کرد.

استفاده عینک در انواع فعالیت‌ها

با خرید عینک نشکن ریبن، امکان استفاده از آن در انواع فعالیت‌ها از جمله فعالیت‌های ورزشی و کوهنوردی وجود دارد؛ بنابراین می‌توانید به کارهای مورد علاقه خود بپردازید و هیچ نگرانی از بابت شکستن یا آسیب رسیدن به عینک خود نداشته باشید.

سایر برندهای محبوب عینک نشکن

در ادامه لیست سایر برند‌های محبوب برای خرید عینک نشکن را عنوان می‌کنیم. هر برند سبک مخصوص خود را دارد و به شما ظاهری تازه می‌بخشد.
  • عینک نشکن برند اوکلی (Oakley)
  • عینک نشکن برند وایلی ایکس (Wiley X)
  • عینک نشکن برند مائوئی جیم (Maui Jim)
  • عینک نشکن برند کاستادل (Costa Del Mar)
  • عینک نشکن برند اسمیت (Smith Optics)

ویژگی‌های یک فروشگاه مطمئن برای خرید عینک

اگر قصد خرید عینک نشکن را دارید، حتماً ویژگی‌های فروشگاه را نیز مد نظر قرار دهید. بررسی و در نظر گرفتن نکات زیر باعث می‌شود تا بهترین فروشگاه ممکن را برای خرید این نوع از عینک انتخاب کنید و از خرید خود راضی باشید.

ارائه عکس و جزئیات محصول

فروشگاهی را انتخاب کنید که از عینک‌های خود عکس‌های باکیفیت تهیه کرده و جزئیات و اطلاعات مربوط به آن را در قسمت توضیحات محصول عنوان کرده است. به هیچ عنوان سمت عینک‌های بی‌نام‌ونشان که هیچ توضیح مشخصی در فروشگاه درمورد آن‌ها وجود ندارد، نروید.

گرفتن نماد‌های مربوط به کار

وب‌سایت یا فروشگاه موردنظر شما باید برای گرفتن نماد‌ها و مجوزها اقدام کرده باشد و به محض دریافت، آن‌ها را در یک قسمت از وب‌سایت قرار دهد. انجام این کار باعث می‌شود تا مشتری از اعتبار و کیفیت لازم مطمئن شود و با اعتماد بیشتری نسبت به خرید خود اقدام کند.

دارا بودن سابقه کار بالا

سابقه کار فروشگاه یا وب‌سایت مورد نظر شما نشان دهنده اعتبار آن است. هرچقدر که سابقه کار یک فروشگاه بیشتر باشد، مشتریان را بهتر می‌شناسد و می‌تواند برای انتخاب یک عینک مناسب، شما را به بهترین و کامل‌ترین شکل ممکن راهنمایی کند.

ضمانت بازگشت وجه

این امکان وجود دارد که در خرید عینک اشتباه کنید یا به هر دلیل نظرتان راجع به عینک موردنظر عوض شود. با خرید از یک فروشگاه و وب‌سایت معتبر، این اجازه را دارید تا در یک بازه زمانی مشخص پس از دریافت عینک، آن را مرجوع و مبلغ پرداختی را دریافت کنید.

ارائه هدایا و خدمات رایگان

فروشگاهی که به مشتریان خود خدمات و هدایای رایگان ارائه می‌دهد، یک اصول کاری حرفه‌ای دارد و دائم در تلاش است تا رضایت خریداران خود را به بهترین شکل ممکن جلب کند. فروشگاه‌های عینک معتبر به شما احساس مهم بودن را القا می‌کنند و می‌خواهند تا به شما توجه نشان دهند.

فروشگاه پینکی: یک گزینه مطمئن برای خرید عینک

با توجه به نکات گفته‌شده در بالا، فروشگاه پینکی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای خرید عینک باشد. گالری عینک پینکی تمام نکات مربوط به یک فروشگاه باکیفیت و معتبر را رعایت می‌کند و در تلاش است تا با عرضه‌ی عینک‌های باکیفیت و خوش‌قیمت، بهترین خدمات ممکن را به مشتریان خود ارائه دهد. گالری عینک پینکی انواع و مدل‌های مختلف عینک‌ برای زنان، مردان و کودکان را در فروشگاه خود موجود کرده است که تمامی آن‌ها به همراه توضیحات و عکس تکمیلی در دسترس شما قرار گرفته‌اند. با خرید عینک از مجموعه ما، یک عدد دستمال تمیز کردن عینک به همراه جلد را به صورت رایگان هدیه می‌گیرید. به دلیل فعالیت طولانی در اینستاگرام و استقبال شما عزیزان از عینک‌های ما، وب‌سایت خود را به تازگی راه‌اندازی کرده‌ایم و محبوب‌ترین مدل‌های عینک را در قسمت فروشگاه قرار داده‌ایم. قیمت‌های ما استثنایی هستند و به شما تضمین می‌دهیم که در هیچ کجا، گزینه‌ای مناسب‌تر از محصولات پینکی را نخواهید یافت.

نکات مهم در هنگام خرید عینک ریبن نشکن

در ادامه نکاتی را عنوان می‌کنیم که لازم است در هنگام خرید عینک ریبن نشکن به آن‌ها توجه داشته باشید.

بررسی کیفیت عینک

کیفیت عینک را مورد بررسی قرار دهید و قسمت‌های مختلف آن را با دقت ببینید. از آن‌جایی که برخی از فروشگاه‌ها عینک‌های عادی خود را به اسم عینک نشکن به فروش می‌رسانند، حتماً درمورد جنس و کیفیت شیشه عینک موردنظر سؤال کنید و درمورد جزئیات مربوط به آن اطلاعات کسب کنید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید عینک ریبن نشکن، درمورد انواع مختلف شیشه نشکن و لنز‌های این مدل از عینک‌ها اطلاعات لازم را کسب کنید.

توجه به مدل و حالت عینک

حتماً به مدل عینک توجه داشته باشید و سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که بتوان از آن در جاهای مختلف استفاده کرد. برخی از عینک‌های نشکن ریبن حالت اسپورت دارند و با ظاهر رسمی نمی‌توان آن‌ها را استفاده کرد؛ در صورتی که برخی دیگر دارای یک ظاهر ساده و جذاب هستند که علاوه‌بر محیط‌های دوستانه یا ورزشی، از آن‌ها می‌توان در محافل رسمی نیز استفاده کرد.

تهیه لوازم جانبی عینک

با این امروزه لوازم جانبی عینک بسیار متنوع است، اما سعی کنید مهم‌ترین آن‌ها را به همراه خود عینک خریداری کنید. در ادامه مهم‌ترین لوازم جانبی مربوط به عینک را برای شما لیست کرده‌ایم.
  1. دستمال تمیز کردن شیشه عینک
  2. جعبه محافظ عینک
  3. اسپری تمیز کننده شیشه عینک
  4. بند یا کش محافظ دسته

توجه به نوع بسته‌بندی عینک

اگر عینک شما اصل است، بسته‌بندی و جزئیات آن باید مؤید این موضوع باشد. عینک‌های اصل معمولاً جعبه‌ای جذاب دارند و درون آن محتویاتی مانند بروشورهای تبلیغاتی، کاتالوگ‌های مربوط به برند عینک، برگه ضمانت اصل بودن و لوازم جانبی مانند دستمال شیشه یا جعبه محافظ قرار دارد. عینک خلبانی ریبن نشکن - پینکی گالری

نحوه مراقبت و نگهداری از عینک ریبن نشکن

عینک نشکن همانند سایر مدل‌های عینک به مراقبت و نگهداری نیاز دارد. نکات زیر را رعایت کنید تا بتوانید از عینک خود بیشترین استفاده ممکن را ببرید و مدت طولانی‌تری از آن استفاده کنید.

پاکسازی شیشه و دسته‌های عینک

حتماً بعد از هر بار استفاده، شیشه و دسته عینک را به کمک اسپری تمیز کننده و دستمال مخصوص تمیز کنید. عدم رعایت همین نکته باعث می‌شود تا عینک در طولانی مدت جذابیت و رنگ اولیه خود را از دست بدهد.

عدم قراردهی عینک در حرارت بالا

عینک را در گرمای یک محیط بسته مانند ماشین، قرار ندهید. تابش مستقیم نور خورشید و دمای بالای یک محیط کوچک و سربسته به شیشه عینک شما آسیب می‌زند و باعث می‌شود تا کیفیت اولیه خود را از دست بدهد. اگر قاب عینک پلاستیکی باشد، این امکان وجود دارد تا حرارت زیاد به تدریج آن را نرم کند و از استحکام دسته‌ها کاسته شود.

سرویس عینک در زمان‌های معین

حتماً طی یک زمان مشخص، عینک را به عینک‌فروشی ببرید تا آن را مثل روز اول نو کند. یکی از نکات حائز اهمیت، پیچ‌های دسته‌ها هستند که پس از مدتی استفاده، استحکام اولیه خود را از دست می‌دهند. این پیچ‌ها باید توسط عینک‌فروش دوباره محکم شوند. اگر ابزار مربوطه را دارید، می‌توانید با رعایت احتیاط و بدون آسیب رساندن به عینک خودتان نیز این کار را انجام دهید.

عدم تمیزکردن شیشه‌ها با دستمال کاغذی

به هیچ عنوان شیشه عینک خود را با دستمال کاغذی یا لباس تمیز نکنید. این کار به‌مرور زمان باعث کدر شدن شیشه و کاهش میزان دید شما می‌شود؛ از طرفی دیگر برخی از پارچه‌ها به علت جنسی که دارند، روی شیشه خط به ‌جای می‌گذارند و کارایی آن را کم می‌کنند.

سخن پایانی

در این مقاله درمورد مباحث مربوط به خرید عینک ریبن نشکن صبحت کردیم. به یاد داشته باشید که علی‌رغم نشکن بودن این مدل از عینک‌ها، باید مراقبت‌های لازم را برای نگهداری از آن‌ها به عمل بیاورید. شیشه‌های عینک نشکن جنس بسیار خوبی دارند و اگر بتوانید از آن‌ها مراقبت کنید، برای سالیان طولانی قابل استفاده خواهند بود. برای دیدن انواع مختلفی از مدل‌های عینک برای آقایان، خانم‌ها و کودکان کافی است به فروشگاه عینک پینکی سر بزنید. درصورت داشتن هرگونه سؤال درمورد عینک‌ها یا شیوه ارسال، با شماره عنوان شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید.  

سؤالات متداول

+ میزان مقاومت عینک‌های ریبن نشکن در برابر فشار چقدر است؟
  • این عینک‌ها به دلیل مقاومت بیشتری که نسبت به عینک‌های عادی دارند نشکن نام گرفته‌اند؛ اما این بدان معنا نیست که تحت هیچ شرایطی آسیب نمی‌بینند.
+ آیا استفاده از عینک‌های نشکن برای همه افراد ضروری است؟
  • خیر، اما استفاده از این نوع عینک برای بعضی افراد به ویژه کودکان و کسانی که در مشاغل خطرناک مشغول به کارند ضروروی است و مانع از بروز آسیب‌های جبران‌ناپذیر به چشم خواهد شد.
+ آیا خرید یک عینک‌ ریبن نشکن ارزش پرداخت هزینه‌‌ی بیشتر را دارد؟
  • پرداخت این  هزینه برای افرادی که از یک عینک سالیان سال استفاده می‌کنند و به دنبال تنوع نیستند، قطعا ارزش دارد.

راهنمای خرید عینک با پینکی گالری

خرید عینک ضدخش ارزان | عینک خلبانی های کپیخرید عینک کائوچویی جدید | خرید عینک جنتل مانستر های کپی | خرید عینک گوچی های کپی | خرید عینک بلوکات ارزان | قیمت عینک زنانه های کپی | خرید عینک شب مردانه/زنانه | خرید عینک ریبن های کپی | قیمت و خرید عینک آفتابی استاندارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
Scroll to Top