خرید عینک کائوچویی جدید - پینکی گالری

خرید عینک کائوچویی جدید

عینک مورل کائوچویی مستطیل Morel

قابل استفاده برای خانم ها و آقایان
فول مارک از برند مورل، پلاریزه و یو وی۴۰۰
هیچ وزنی ندارد، دسته های بسیار منعطف
سایز عینک متوسط مناسب برای انواع صورت
رنگها در تصویر اصلی به ترتیب از بالا به پایین : مشکی، قهوه ای،طوسی ،سورمه ای

Read More »

عینک مورل کائوچویی گرد Morel

قابل استفاده برای خانم ها و آقایان
فول مارک از برند مورل، پلاریزه و یو وی۴۰۰
هیچ وزنی ندارد، دسته های بسیار منعطف
سایز عینک متوسط مناسب برای انواع صورت
رنگها در تصویر اصلی به ترتیب از بالا به پایین : مشکی، قهوه ای، سورمه ای، طوسی

Read More »

عینک مورل (Morel) فریم گرد

برند Morel فول مارک

کیفیت بسیار بالا، دسته ها منعطف

پلاریزه و uv400 سایز متوسط و بسیار سبک

مناسب برای انواع صورتها

رنگها به ترتیب از بالا: طوسی تیره، سورمه ای، قهوه ای ، مشکی

Read More »

عینک‌های کائوچویی علاوه بر سلامتی و دید بهتر، حتی در زمینه مد و استایل نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند! به همین خاطر در کمد بسیاری از افراد عینکی حداقل یک عینک کائوچویی وجود دارد!

در میان انواع مختلف عینک براساس جنس فریم، این نوع عینک‌ها بسیار راحت‌تر، به‌صرفه‌تر و منعطف‌تر از انواع دیگر هستند؛ اما قطعا یافتن یک عینک کائوچویی باکیفیت در بازار و بین این‌همه تنوع زیاد، کار آسانی نیست. در این مقاله ما در مراحل تصمیم‌گیری و خرید به شما کمک کرده و انواع عینک کائوچویی، مزایا، نکات خرید و… را برایتان توضیح می‌دهیم.

انواع عینک‌های کائوچویی

عینک‌های کائوچویی از گذشته تا به امروز طرف‌داران زیادی داشته‌اند و این موضوع سبب شده است در انواع مختلفی تولید شوند. در ادامه با انواع عینک کائوچویی براساس متریال آشنا خواهیم شد.

1.    باکلیت و گالالیت

باکلیت و گالالیت از اولین انواع عینک‌های کائوچویی هستند؛ باکلیت اولین بار در سال 1908 ساخته شد و جالب است بدانید در 100 رنگ مختلف تولید می‌شود.

گالالیت از پروتئین شیر و فرمالدهید ساخته شده و به آن سنگ شیر نیز گفته می‌شود؛ این پلاستیک در ساخت کالاهای مختلفی مثل دکمه، عینک، خودکار و… کاربرد دارد.

2.    سلولز استات

این ماده به مقدار زیادی در ساخت فریم عینک‌های کائوچویی کاربرد داشته و رنگ فریم‌ها در سلولز استات ماندگاری و ثبات زیادی نیز دارند.

3.    پروپیونات

پروپیونات شباهت زیادی به سلولز استات دارد؛ اما ثبات رنگ کمتری نسبت به آن داشته و به دلیل چگالی کمتر، سبک‌تر نیز است.

4.    اپتیل (اپکسی رزین)

این ماده یکی از بهترین جنس‌های فریم عینک بوده و ثبات بالایی دارد؛ به همین دلیل برای افرادی که به فریم‌های دیگر حساسیت دارند بسیار مناسب بوده و از سلولز استات نیز سبک‌تر است.

5.    فریم‌های نایلونی

فریم‌های نایلونی در دو نوع مختلف نایلون خالص و پلی‌آمید تولید می‌شوند؛ نایلون خالص انعطاف بسیار بالای داشته و به همین دلیل یکی از بهترین‌ گزینه‌ها برای ساخت انواع عینک است.

پلی آمید در انواع ضخامت‌ها (حتی نازک) قابل تولید بوده و به همین دلیل وزن بسیار سبکی نیز دارند؛ از طرفی اگر پوست حساسی دارید، پلی‌آمیدها برای شما بسیار مناسب هستند.

6.    فیبر کربن

این ماده استحکام بالایی داشته و در ضخامت‌های نازک نیز قابل تولید است؛ از طرفی کربن رنگ تیره و سیاهی دارد؛ به همین دلیل رنگ آن کدر و محدود است.

7.    پلی‌کربنات

پلی کربنات در برابر ضربه مقاومت بالایی داشته و به همین دلیل در ساخت انواع عینک‌های ورزشی و محافظ کاربرد بالایی دارد؛ البته باید بدانید این فریم‌ها قابل تنظیم نبوده و برای عینک‌های آفتابی مناسب نیستند.

8.    کولار

این ماده وزن سبکی داشته و به همین دلیل برای ساخت انواع فریم‌ها مناسب است؛ البته باید بدانید این جنس فریم‌ها قابلیت تنظیم خوبی ندارند.

تا اینجا شما با انواع جنس‌های فریم‌های کائوچویی آشنا شدید؛ اما آیا از مزایای آن اطلاع دارید؟ در بخش زیر به توضیح این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

یک نمونه عینک کائوچویی جدید

مزایای انواع عینک‌های کائوچویی

آیا تابه‌حال از خود پرسیده‌اید که چرا عینک‌های کائوچویی اینقدر پرطرف‌دار و محبوب هستند؟ دلیل آن مزایای استفاده از این نوع عینک‌ها است که آن‌ها را به انتخابی فوق‌العاده برای تمامی سلیقه‌ها تبدیل می‌کند. در ادامه با تعدادی از مزایای خرید یک عینک کائوچویی جدید آشنا خواهیم شد.

1.    وزن سبک عینک‌های کائوچویی

کائوچو جنس بسیار سبکی دارد؛ به همین دلیل برای استفاده روزانه بسیار مناسب است؛ بنابراین اگر مدت‌های طولانی از عینک استفاده می‌کنید، به جای عینک‌های فلزی سنگین، انواع کائوچویی آن را انتخاب کنید.

2.    دارای جنس نرم

این فریم‌ها علاوه بر وزن سبک، سطح نرم‌تر و لطیف‌تری داشته و به همین دلیل برای کودکان نیز بسیار مناسب‌تر هستند.

3.    قیمت مناسب‌

جالب است بدانید عینک‌های کائوچویی قیمت پایین‌تری نسبت به انواع فلزی آن داشته و به همین دلیل، افراد بیشتری امکان خرید آن‌ها را دارند.

4.    خاصیت ضد حساسیت

برخی از افراد به فریم‌های فلزی حساسیت دارند؛ اگر شما نیز جزء این دسته هستید، توصیه می‌کنیم عینک‌های فلزی خود را با یک عینک کائوچویی جدید جایگزین کنید.

البته لازم به ذکر است که تمامی این مزایا تنها زمانی در دسترس‌اند که شما عینک مناسب و باکیفیتی را انتخاب کنید؛ از این‌رو باید در زمان خرید مجموعه‌ای از نکات مهم را در نظر داشته باشید.

نکات مهم برای خرید عینک کائوچویی جدید

در زمان خرید عینک کائوچویی جدید حتما دقت زیادی به خرج داده و نکات زیر را مدنظر خود قرار دهید.

1.    توجه به سایز و فرم صورت

یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید عینک کائوچویی، توجه به فرم و سایز صورتتان است؛ زیرا شما برای انتخاب یک فریم مناسب در وهله اول باید نوع و شکل صورتتان را بشناسید.

2.    توجه به جنس عینک

اگر دوست دارید عینک انتخابی‌تان تا مدت‌های طولانی برای شما باقی بماند، حتما به جنس آن توجه کنید؛ البته عینک‌های کائوچویی به این راحتی‌ها دچار آسیب نمی‌شوند؛ اما در هنگام خرید حتما حواستان به کیفیت کائوچو باشد.

3.    توجه به وزن

عینک‌های سنگین خیلی زود شما را خسته کرده و حتی روی بینی‌تان رد باقی می‌گذارند؛ بنابراین اگر در طول روز ساعت‌های طولانی از عینک استفاده می‌کنید، حتما در هنگام خرید به وزن آن توجه کنید.

4.    ضد حساسیت بودن

خیلی از افراد پوست حساسی داشته و از هر عینکی استفاده نمی‌کنند؛ بنابراین در هنگام خرید حتما این موضوع را با فروشنده در میان گذاشته و انواع ضد حساسیت آن را انتخاب کنید.

5.    خرید از فروشگاه‌های معتبر

هرگز در دست‌فروشی‌ها و مغازه‌های نامعتبر به دنبال عینک‌ کائوچویی جدید و مناسب نگردید؛ زیرا مثل آب در هونگ کوبیدن می‌ماند! به جای آن می‌توانید با در نظر گرفتن مجموعه‌ای از معیارها، یک فروشگاه معتبر برای خرید انواع عینک‌های کائوچویی طبی و آفتابی بیابید.

ویژگی‌های فروشگاه مطمئن عینک کائوچویی جدید

فروشگاه‌های مختلفی در زمینه ارائه انواع عینک‌ها فعالیت می‌کنند؛ اما اگر دنبال یک فروشگاه مطمئن می‌گردید، حتما به موارد زیر توجه کنید.

1.    ارائه مشاوره‌های تخصصی

قطعا فروشنده‌ی یک فروشگاه معتبر باید توانایی لازم برای راهنمایی شما جهت اتخاذ بهترین تصمیم‌ را داشته باشد. برخی از افراد فقط قصد فروش عینک به شما را داشته و برخی دیگر دوست دارند به شما کمک کنند! بنابراین حتما این نکته را در هنگام انتخاب فروشگاه عینک، مدنظر خود قرار دهید.

2.    امکان تست و مرجوعی کالا

فروشگاهی که از اجناس خود مطمئن باشد، قطعا نگران خرابی و مرجوع کردن کالای خود نیست! از طرفی عینک کالای بسیار حساسی بوده و نیاز به تست دارد؛ بنابراین شما باید حتما از امکان مرجوع کردن آن مطمئن شوید.

3.    خدمات پس از فروش

این موضوع در فروشگاه‌های اینترنتی اهمیت بسیار زیادی دارد؛ یک فروشگاه معتبر عینک باید مشکلات و سوالات مشتریان حتی پس از خرید را به درستی پیگیری کرده و اعتماد و رضایت شما را جلب کنند.

4.    ارائه نظرات مشتریان

در فروشگاه‌های اینترنتی این موضوع تاثیر بسیار زیادی بر تصمیم‌گیری و جلب اعتماد افراد دارد؛ شما تا زمانی که از رضایت مشتریان دیگر مطمئن نشده‌ باشید، چگونه به آن اعتماد می‌کنید؟

آیا فروشگاهی را می‌شناسید که تمام این ویژگی‌ها را داشته باشد؟ پینکی گالری یکی از معتبرترین مراکز فروش عینک‌های کائوچویی بوده و خدمات متفاوتی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. در بخش زیر بیشتر با این مجموعه آشنا می‌شوید.

پینکی گالری مرکز فروش انواع عینک‌های کائوچویی باکیفیت

فروشگاه پینکی گالری انواع و اقسام عینک‌های کائوچویی جدید را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیارتان قرار داده و تمام انتظارات شما از یک فروشگاه معتبر را برآورده می‌کند. جالب است بدانید این مجموعه حتی امکان مرجوع کردن کالا را نیز در اختیار شما قرار داده و خیالتان را از بابت کیفیت عینک راحت می‌کند.

مشاوران این مجموعه نیز در تلاش‌‌اند تا بهترین راهنمایی‌ها را در اختیار شما قرار دهند؛ بنابراین اگر فرم صورت، نوع عینک و فریم مناسب خود را نمی‌شناسید، حتما با کارشناسان ما در پینکی گالری در ارتباط باشید؛ آن‌ها با توجه به فرم صورت و سلیقه شما، بهترین عینک کائوچویی را به شما پیشنهاد می‌دهند.

از طرفی حتما برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اصلی سری زده و علاوه بر مشاهده قیمت‌ها، نظرات مشتریان قبلی ما را نیز مطالعه کنید.

انواع عینک کائوچویی جدید - پینکی گالری

بایدها و نبایدهای استفاده از عینک

بسیاری از اوقات خود ما با انجام کارهای بعضاً ناآگاهانه باعث آسیب رسیدن به عینکمان می‌شویم؛ برای جلوگیری از این اتفاق حتما نکات زیر را در نظر داشته باشید.

1.    عدم استفاده از پارچه‌های پرزدار

بسیاری از افراد به دلیل راحت‌تر و در دسترس‌ بودن شال، دستمال کاغذی، گوشه‌ی لباس و… در مواقع نیاز خیلی راحت آن‌ها را روی لنز عینک کشیده و به خیال خودشان آن را تمیز می‌کنند اما نمی‌دانند که این پارچه‌های در ظاهر لطیف، برای لنز عینک زبرتر از چیزی هستند که به نظر می‌رسند! بنابراین به شما توصیه می‌‌کنیم در هر شرایطی تنها از دستمال‌های مخصوص و بدون پرز برای تمیز کزدن شیشه عیتک خود استفاده کنید.

2.    رها نکردن عینک روی زمین یا میز

در صورت عدم نیاز به عینکتان، آن را حتما در جعبه مخصوص خود و جای مطمئنی بگذارید؛ مخصوصا اگر حیوان خانگی دارید! گاهی اوقات آن‌ها عینک شما را روی زمین انداخته و باعث آسیب رسیدن به آن می‌شوند.

3.    قرار ندادن عینک روی سر

قرار دادن عینک در جعبه در مقایسه با گذاشتن آن روی سر قطعا کمی سخت‌تر است؛ اما مسلما از ایجاد آسیب‌های احتمالی به آن جلوگیری می‌کند! گذاشتن و برداشتن مکرر عینک روی سر، دسته‌های آن را شل کرده و در نتیجه برای صورتتان گشاد می‌شود؛ حتی توصیه می‌کنم برای راحتی بیشتر از بند عینک‌ استفاده کنید.

4.    عدم استفاده از آب داغ

برای شستن عینکتان هرگز از آب داغ استفاده نکنید؛ زیرا به برخی از پوشش‌های آن آسیب وارد می‌کند. به جای آن عینک خود را با آب ولرم تمیز و گردوغبارهای آن را برطرف کنید.

تا این جا شما با روش‌های مراقبت از عینک کائوچویی خود آشنا شدید؛ اگر در مورد خرید، انتخاب، مراقبت و… سوال یا ابهامی دارید با مشاوران ما در ارتباط بوده و از راهنمایی‌های عالی آن‌ها استفاده کنید.

توصیه‌های پایانی در مورد عینک کائوچویی جدید

در این مقاله با انواع و اقسام عینک‌های کائوچویی، نکات خرید، مراقبت و… آن‌ها آشنا شدید؛ در انتها توصیه می‌کنیم هرگز از پرداخت هزینه برای خرید عینک‌های باکیفیت نترسید؛ زیرا ارزشش را داشته و در غیر این صورت تنها سلامتی خود را به خطر می‌اندازید.

آیا روش‌ها و نکات دیگری برای مراقبت از عینک‌های کائوچویی می‌شناسید؟ در قسمت زیر نظرات خود را با ما و مخاطبان دیگر در میان گذاشته و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کارشناسان پینکی گالری در ارتباط باشید.

قطعا این روزها تعداد بسیار زیادی از افراد از انواع عینک‌های کائوچویی استفاده می‌کنند؛ بنابراین با ارسال این مقاله برای دوستانتان، علاوه بر این نکات مهم خرید عینک کائوچویی، آن‌‌ها را با فروشگاه معتبر پینکی گالری نیز آشنا کنید.

 

سؤالات متداول

+آیا عینک‌های کائوچویی بهتر از عینک‌های فلزی هستند؟

  • هرکدام از عینک‌های فلزی و کائوچویی مزایای خود را دارند، در مجموع می‌توان گفت عینک‌های کائوچویی سبک‌تر و متنوع‌تر هستند و عینک‌های فلزی بادوام‌تر.

+ فریم‌های کائوچویی فقط در عینک‌های طبی کاربرد دارند؟

  • خیر، با این‌که عینک کائوچویی در وهله‌ی اول یادآور عینک‌های طبی است، اما انواع آفتابی آن نیز  وجود دارد.

+ آیا عینک‌های کائوچویی ارزان‌تر از عینک‌های فلزی هستند؟

  • به‌طور کلی بله، عینک‌های کائوچویی اغلب با قیمت مناسب‌تری نسبت به عینک فلزی عرضه می‌شود.

 

راهنمای خرید عینک با پینکی گالری

خرید عینک ضدخش ارزان | عینک خلبانی های کپی | خرید عینک ریبن نشکن | خرید عینک جنتل مانستر های کپی | خرید عینک گوچی های کپی | خرید عینک بلوکات ارزان | قیمت عینک زنانه های کپی | خرید عینک شب مردانه/زنانه | خرید عینک ریبن های کپی | قیمت و خرید عینک آفتابی استاندارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
Scroll to Top