خرید عینک جنتل مانستر های کپی - پینکی گالری

خرید عینک جنتل مانستر های کپی

در این مقاله قصد داریم تا شما را با نحوه خرید عینک جنتل مانستر های کپی آشنا کنیم و تمام جزئیات مربوط به آن را شرح دهیم؛ بنابراین اگر قصد خرید این نوع عینک را دارید، می‌توانید اطلاعات مربوط به جدیدترین مدل‌های عینک جنتل مانستر را در این مقاله جست‌وجو کنید! علاوه‌بر این، در ادامه به ذکر نکات مهمی می‌پردازیم که می‌بایست در هنگام خرید عینک و جهت نگهداری از آن در نظر بگیرید تا بتوانید از عینک خود بیشترین و بهترین استفاده را داشته باشید. با ما همراه باشید.

قیمت عینک جنتل مانستر های کپی

قیمت عینک جنتل مانستر های کپی بر اساس مدل و سبک انتخابی متفاوت است. اگر بخواهیم یک میزان حدودی را در نظر بگیریم، باید بگوییم که نسخه های کپی عینک‌های این برند، چیزی بین 160 تا 250 هزار تومان قیمت دارند.

لیست انواع عینک جنتل مانستر های کپی

در ادامه انواع مختلف عینک جنتل مانستر های کپی را عنوان می‌کنیم و جزئیات مربوط به هرکدام را شرح می‌دهیم.

عینک جنتل مانستر های کپی مدل آینه‌ای

این مدل از عینک‌های جنتل مانستر نور و تصاویر را به صورت کامل بازتاب می‌دهند و حالت آینه دارند؛ به طوری که اگر عینک را به صورت زده باشید و کسی شما را نگاه کند، بازتاب چهره و محیط اطراف را در آن می‌بیند. شیشه آینه مانند این مدل از عینک‌ها چهره شما را جذاب و متفاوت می‌کند.

عینک جنتل مانستر های کپی مدل مینیمال

این مدل عینک‌های برند جنتل مانستر طراحی ساده‌ای دارند و امکان استفاده از آن در مکان‌ها و بخش‌های مختلف وجود دارد. اگر ساده بودن را دوست دارید و تمایل دارید که در عین حال به جذابیت خود اضافه کنید و همچنین از چشمان خود در برابر اشعه نور آفتاب محافظت کنید، کافی است که مدل مینیمال عینک جنتل مانتسر های کپی را خریداری کنید.

عینک جنتل مانستر های کپی مدل اسپرت

مدل اسپرت عینک جنتل مانستر ظاهر کشیده‌ای دارد و در برخی از سبک‌ها روی دسته‌های آن جزئیات چشمگیری قرار گرفته است. حالت باریک و کشیده این مدل به چهره‌های لاغر شکلی زیبا و خاص می‌بخشد. توجه داشته باشید که مدل اسپرت عینک جنتل مانستر های کپی در دو دسته تولید می‌شود:

  1. عینک جنتل مانستر اسپرت کشیده
  2. عینک جنتل مانستر اسپرت گرد

مدل‌های گرد معمولاً قاب‌هایی از جنس پلاستیک دارند و در برخی موارد، دسته از جنس فلز است. شیشه این مدل از عینک‌ها با رنگ قاب ست می‌شود و برای مثال اگر رنگ قاب آبی باشد، رنگ لنز نیز آبی خواهد بود.

عینک جنتل مانستر های کپی مدل قاب بزرگ

این مدل دارای قاب‌های بزرگ و شیشه درشت است. با زدن این مدل از عینک چهره‌تان بزرگ‌تر می‌شود. حاشیه عینک جنتل مانستر های کپی مدل قاب بزرگ از چهره بیرون می‌زند و گوشه‌های بزرگ آن کاملاً به چشم می‌آید.

انواع عینک آفتابی جنتل مانستر - پینکی گالری

مزایای خرید عینک جنتل مانستر های کپی

خرید عینک جنتل مانستر آن هم مدل های کپی مزایایی برای شما دارد! اگر کنجکاو هستید که این مزایا را بدانید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

خرید نسخه های کپی یک برند مرغوب

عینک‌های جنتل مانستر به لحاظ ظاهری کم‌نظیرند و شما حتی با خرید نسخه‌ های کپی آن نیز می‌توانید ظاهر جذابی به خود هدیه کنید. یک مقایسه ساده میان نسخه‌ اصل عینک جنتل مانستر با نمونه‌های های کپی پینکی گالری نشان می‌دهد که این دو نسخه به لحاظ ظاهری بسیار به هم شبیه‌اند. علاوه‌بر این، این عینک‌ها کیفیت خوبی دارند و می‌توان روی آن حساب کرد؛ در نتیجه شما می‌توانید با خیال راحت از نسخه های کپی عینک یک برند مطرح و شناخته‌شده  استفاده کنید.

امکان خرید عینک‌های بیشتر

با خرید نسخه های کپی عینک‌های جنتل مانستر، این امکان وجود دارد تا تعداد عینک‌های بیشتری در انواع سبک‌ها و مدل‌های مختلف از این برند خریداری کنید؛ دلیل این مسئله نیز واضح است: مبلغ پرداختی برای خرید نسخه های کپی از نسخه اصلی کمتر است و این موضوع به افزایش قدرت خرید افراد برای تهیه آن کمک می‌کند.

ویژگی های یک فروشگاه مطمئن برای خرید عینک

حتماً هنگام خرید عینک از یک فروشگاه آنلاین نکات زیر را درنظر داشته باشید تا با اطمینان از کیفیت فروشگاه، از بروز هرگونه مشکلی در فرایند خرید خود جلوگیری کنید.

مشتری مداری و اولویت قرار دادن مشتری

فروشگاه موردنظر باید شما و خواسته‌هایتان را در اولویت قرار دهد و بر آن اساس رفتار کند. برخی از فروشگاه‌ها پشتیبانی قدرتمندی ندارند و به سؤال و ابهامات مشتریان پاسخ نمی‌دهند؛ در صورتی که یک فروشگاه مطمئن و باتجربه مشتریان را مانند سرمایه خود می‌داند و برای آن ارزش بسیار زیادی قائل است.

ضمانت تعویض عینک درصورت بروز مشکل

فروشگاه‌های معتبر به شما ضمانت می‌دهند که عینک را در صورت بروز هرگونه مشکل بدون دریافت هزینه اضافه تعویض کنند. این نکته زمانی بیشتر اهمیت می‌یابد که عینک را به صورت اینترنتی می‌خرید و امکان آسیب‌دیدگی حین حمل‌ برای آن وجود دارد؛ در این مواقع فروشگاه وظیفه دارد عینک را بدون دریافت هزینه اضافه مرجوع کند و یک نسخه سالم دیگر را برای شما ارسال کند.

داشتن نماد تجارت الکترونیک

اگر می‌خواهید عینک خود را از یک فروشگاه اینترنتی خریداری کنید، حتماً به نماد تجارت الکترونیک توجه کنید. داشتن این نماد برای فروشگاه به این معناست که وب‌سایت امن است و خبری از کلاهبرداری نیست! با داشتن این نماد، خیالتان از بابت حقوق خود راحت خواهد بود و در صورت بروز هرگونه مشکل یا مسئله در رابطه با فروشگاه، امکان اطلاع‌رسانی به نهاد مربوطه وجود دارد.

ارائه عکس و جزئیات مربوط به عینک

فروشگاه‌های معتبر درمورد هر عینک اطلاعات لازم را ارائه می‌دهند؛ همچنین محصولات این فروشگاه‌ها دارای عکس هستند و امکان دیدن عینک از زوایای مختلف را فراهم می‌کنند.

امکان تنوع در انتخاب

فروشگاه و وب‌سایت‌های معتبر دامنه زیادی از عینک را در دسترس دارند و سعی می‌کنند تا برای انواع سلیقه‌ها و شخصیت‌ها یک گزینه موجود داشته باشند. این مسئله نشان می‌دهد که فروشگاه چقدر برای مشتری خود اهمیت قائل است و می‌توان به آن اعتماد کرد یا خیر.

قیمت‌های مناسب

فروشگاه‌های مطمئن قیمت‌های مناسبی دارند و عینک‌های خود را نسبت به سایر وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌ها گران‌تر ارائه نمی‌کنند! عینک‌فروشی‌های قابل اطمینان دائم در تلاش هستند تا در کنار ارائه قیمت مناسب، بهترین کیفیت را از خود به نمایش بگذارند و در ذهن مشتری ماندگار شوند.

فروشگاه آنلاین عینک - پینکی گالری

فروشگاه پینکی: یک گزینه مطمئن برای خرید عینک

عینک فروشی پینکی فعالیت خود را 5 سال پیش از طریق پیج اینستاگرام شروع کرده است. عینک‌های ما همگی جنس مرغوبی دارند و در صورت بروز هرگونه ایراد امکان مرجوعی کردن آن تا 24 بعد از دریافت وجود دارد. قیمت‌های ارائه شده برای عینک‌های فروشگاه پینکی نسبت به سایر فروشگاه‌ها کمتر است و ارائه بهترین خدمات به مشتری برای ما پراهمیت‌ترین مسئله است.

برای تحقق این هدف و ارائه بهتر خدمات، با خرید عینک از فروشگاه پینکی شما یک جعبه و یک دستمال مخصوص عینک را به صورت کاملاً رایگان هدیه می‌گیرید. تمامی عینک‌های موجود در فروشگاه ما دارای تصاویر باکیفیت هستند؛ همچنین تنوع محصولات به‌صورتی است که طیف گسترده از عینک‌ها، از عینک‌های لوکس گرفته تا مدل‌های اسپرت را درون وب‌سایت قرار داده‌ایم تا پاسخگوی تمام سلیقه‌ها و سبک‌ها باشیم. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و دیدن انواع مختلف عینک‌ها کافی است که به گالری عینک پینکی سر بزنید.

نکات مهم در هنگام خرید عینک جنتل مانستر های کپی

با رعایت نکات زیر هنگام خرید عینک جنتل مانستر های کپی می‌توانید یک خرید بی‌نقص داشته باشید.

تهیه جعبه محافظ و اسپری تمیز کننده

خرید جعبه محافظ و اسپری تمیز کننده شیشه از ملزومات است. اگر برای عینک جنتل مانستر های کپی خود جلد نخرید امکان ضربه خوردن یا شکستن وجود دارد؛ از طرفی دیگر اگر برای عینک خود اسپری نگیرید، پاک کردن شیشه‌ها به صورت کامل کمی دشوار خواهد بود.

شیشه عینک UV400 باشد

شیشه عینک جنتل مانستر های کپی شما باید UV400 باشد تا از نفوذ اشعه‌های مضر خورشید جلوگیری کند و از چشمان شما در برابر آن محافظت کند. به یاد داشته باشید که جدا از ظاهر، کارایی عینک اهمیت بالایی دارد و اگر کیفیت شیشه استفاده شده در آن خوب نباشد در طولانی مدت به سلامتی چشمان شما آسیب‌های جبران‌ناپذیر وارد می‌کند!

ارائه فاکتور خرید توسط فروشگاه

خیلی بهتر است اگر فاکتور خرید عینک به همراه جزئیات توسط فروشگاه به شما تحویل داده شود. انجام این فرایند باعث می‌شود تا شما از حرفه‌ای بودن کار بیشتر در جریان باشید و مدرکی از خرید عینک در دست داشته باشید تا در صورت نیاز بعداً آن را به فروشگاه ارائه دهید.

انتخاب عینک مناسب چهره

عینک خود را بر اساس ظاهر و علایق خود انتخاب کنید. اگر عینک خود را اینترنتی می‌خرید، ظاهر خود در هنگام زدن آن عینک به چشم را تجسم کنید! هیچ چیز بدتر از این نیست که عینک خریداری شده با ظاهر و استخوان‌بندی صورت شما هم‌خوانی نداشته باشد؛ در نتیجه برای پیشگیری از این مسئله حتماً مدل‌های مختلف را بررسی کنید و بهترین گزینه را بر اساس ظاهر و حالت چهره خود انتخاب کنید.

نحوه مراقبت و نگهداری از عینک جنتل مانستر های کپی

با رعایت نکات زیر، ماندگاری و کارایی عینک جنتل مانستر های کپی شما بیشتر می‌شود.

عینک را از قسمت شیشه روی سطوح نگذارید

برخی از صاحبان عینک آن را از قسمت شیشه روی میز یا سطوح مختلف قرار می‌دهند! انجام این کار کاملاً اشتباه است و باعث می‌شود تا شیشه عینک شما دچار خط افتادگی شود. همیشه عینک را در جلد خود قرار دهید و اگر جلد دسترس نیست، آن را از قسمت دسته روی سطوح مورد نظر بگذارید؛ این‌گونه، شیشه‌ها از خطوط در امان خواهند بود!

عینک را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار ندهید

تا جایی که امکان دارد سعی کنید عینک را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار ندهید. قرار گرفتن عینک زیر نور مستقیم خورشید برای مدت‌های طولانی کاملاً آسیب‌زاست؛ این اتفاق موجب می‌شود تا کیفیت اولیه لنز و شیشه عینک از بین برود و استفاده از آن به جای مفید بودن، مضر واقع شود.

از بند عینک استفاده کنید

استفاده از بند عینک باعث می‌شود تا خطر شکستگی عینک کاهش پیدا کند؛ همچنین ازآنجاکه قرار دادن عینک بالای سر برای مدت طولانی به دسته‌ها فشار وارد می‌کند و موجب آسیب به آن‌ها می‌شود، به راحتی می‌توان عینک را دور گردن انداخت و به کارهای روزمره ادامه داد. بندهای عینک انواع مختلفی دارند و با رنگ‌ها و قاب‌های مختلف ست می‌شوند.

عینک را به شکل درست از روی صورت خود بردارید

هنگامی که می‌خواهید عینک را از روی صورت بردارید، آن را به شکل درست و با دو دست خود انجام دهید. استفاده از یک دست تنها برای برداشتن عینک باعث می‌شود تا به دسته‌های عینک فشار وارد شود؛ همچنین احتمال افتادن آن روی زمین بیشتر می‌شود.

عینک را از مواد شیمیایی دور کنید

برخورد مواد شیمیایی یا شوینده به شیشه عینک به آن آسیب وارد می‌کند و باعث می‌شود تا کیفیت اولیه آن از دست برود. عینک خود را از این نوع مواد دور نگه دارید.

عینک جنتل مانستر با جعبه - پینکی گالری

سخن پایانی

لیست مدل‌های عینک جنتل مانستر مدل های کپی را به همراه نکات تکمیلی برای شما عنوان کردیم؛ به یاد داشته باشید که در بحث خرید عینک، نکاتی از جمله جنس، شکل و کیفیت اهمیت بالایی دارد. گالری عینک پینکی بهترین عینک‌ها را با مناسب‌ترین قیمت برای انواع مختلفی از سلیقه‌ها ارائه می‌دهد.

با مراجعه به وب‌سایت پینکی گالری این امکان را دارید تا علاوه بر خرید عینک آقایان و خانم‌ها، برای فرزند خود جذاب‌ترین عینک‌ها را خریداری کنید! قیمت‌های ارائه شده در فروشگاه ما برای تمامی افراد مناسب هستند و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بهترین خدمات را ارائه دهیم. در صورت داشتن هرگونه سؤال درمورد عینک‌ها کافی است با شماره تماس موجود در وب‌سایت ارتباط برقرار نمایید.

 

سؤالات متداول

+ آیا عینک‌های جنتل مانستر های کپی استاندارد هستند؟
  • بله، تمام عینک‌های فروشگاه پینکی از حداقل استاندارهای لازم برای یک عینک مناسب برخوردارند.
+ در سال 1402 با صرف چه هزینه‌ای می‌توان یک عینک جنتل مانستر های کپی تهیه کرد؟
  • عینک‌های جنتل مانستر های کپی پینکی گالری با رنج قیمتی 160 تا 250 هزار تومان عرضه می‌شوند که تقریبا پایین‌ترین قیمت پرداختی برای داشتن یک عینک های‌کپی در بازار است.

راهنمای خرید عینک با پینکی گالری

خرید عینک ضدخش ارزان | عینک خلبانی های کپی | خرید عینک ریبن نشکن | خرید عینک کائوچویی جدید | خرید عینک گوچی های کپی | خرید عینک بلوکات ارزان | قیمت عینک زنانه های کپی | خرید عینک شب مردانه/زنانه | خرید عینک ریبن های کپی | قیمت و خرید عینک آفتابی استاندارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
Scroll to Top