خرید عینک ضدخش ارزان

خرید عینک ضد خش ارزان

خرید عینک ضد خش برای محافظت از چشم و کیف پول ضروری است! در این مقاله شما را با مزایای خرید عینک ضد خش ارزان و نکاتی که قبل از خرید آن‌ها باید در نظر بگیرید، آشنا می‌کنیم.

چرا عینک‌های ضد خش مهم هستند؟

وجود خراش روی شیشه عینک علاوه‌بر ظاهر آن، با ایجاد جلوه‌های نوری اذیت‌کننده بر روی میزان دید نیز تأثیر می‌گذارد؛ اما نوع خاصی از شیشه عینک وجود دارد که با بهره‌مندی از پوشش ضد خش می‌تواند در برابر خراش تا حد زیادی مقاوم باشد. این پوشش معمولاً از موادی مانند دی اکسید سیلیکون یا دی اکسید تیتانیوم ساخته می‌شود.

انواع عینک ضد خش

شیشه‌های ضد خش به دو نوع اصلی تقسیم می‌شوند:

  1. روکش دار: این عینک‌ها دارای لایه‌ای از پوشش محافظ هستند که روی سطح شیشه اعمال می‌شود.
  2. بدون روکش: شیشه‌های این عینک‌ها از مواد اولیه سخت و مقاوم ساخته شده‌اند و نیازی به روکش ندارند.

عینک‌های روکش دار پرفروش‌تر و ارزان‌تر و عینک‌های ضدخش بدون روکش، معمولاً بادوام‌تر و گران‌تر هستند.

مزایای خرید عینک ضد خش ارزان

مزایای استفاده از عینک ضد خش در مقایسه با دیگر انواع عینک، به ویژه عینک‌های معمولی، بسیار زیاد است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

بهبود دید

خراش روی عینک باعث ایجاد انعکاس نور می‌شود و بینایی را مختل می‌کند، اما عینک‌های ضد خش با حفظ شفافیت و کیفیت، باعث آزار شما نمی‌شوند.

دوام بیشتر

پوشش مقاوم از شیشه‌ها در برابر خراش و ساییدگی محافظت می‌کند و طول عمر را افزایش می‌دهد و از ایجاد هزینه‌های اضافی تعویض شیشه جلوگیری می‌کند.

زیبایی و ظاهر بهتر

خراش روی شیشه بسیار زشت است و ظاهر شما را شلخته و نامرتب می‌کند که با وجود ویژگی ضد خش بودن، این اتفاق هرگز نخواهد افتاد.

استفاده راحت

عینک‌های ضد خش معمولاً از مواد سبکی ساخته می‌شوند که استفاده از آن‌ها را راحت‌تر از عینک‌های معمولی می‌کند.

مقایسه عدسی ضد خش با عدسی معمولی - پینکی گالری

چه کسی به عینک ضد خش نیاز دارد؟

هرکسی که عینک می‌زند، استفاده از این عینک‌ها به او پیشنهاد می‌شود؛ با این حال، افرادی که به صورت مکرر از عینک خود استفاده می‌کنند حتماً برای مراقبت از عینک خود باید به ویژگی ضد خش بودن آن توجه کنند. افرادی مانند رانندگان، پزشکان، مکانیک‌ها، کارگران ساختمانی، کودکان، افراد سالمند و…

در فروشگاه عینک‌های ضد خش به دنبال چه چیزی باشید؟

هنگام خرید عینک ضد خش، باید فروشگاهی را انتخاب کنید که محصولات متنوعی از برندها، سبک‌ها، رنگ‌ها و مدل‌ها داشته باشد، عینک‌هایی باکیفیت با قیمت بسیار مناسبی ارائه می‌دهد و برای مشتریان خود خدمات پس از فروش خوبی در نظر گرفته است. در ادامه به طور دقیق‌تر این ویژگی‌ها را بررسی می‌کنیم:

1. محصولات با کیفیت

مهم‌ترین ویژگی در انتخاب یک فروشگاه عینک ضد خش کیفیت محصولات آن‌ها است. فروشگاهی را انتخاب کنید که عینک‌هایی با کیفیت و طول عمر بالا را ارائه می‌دهد.

2. ارائه مشاوره تخصصی

خرید عینک ضد خش ممکن است برای شما فرایند گیج کننده‌ای باشد، به خصوص اگر با پوشش‌ها، فرم‌ها و برندهای موجود آشنا نباشید. در یک فروشگاه عالی باید مشاورینی آگاه و متخصص حضور داشته باشند  تا شما را در این فرایند راهنمایی و به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کنند.

3. خدمات راحت

باید خدمات مناسبی مانند سفارش آنلاین، ارسال سریع، پشتیبانی حرفه‌ای و شرایط مرجوعی را نیز در نظر بگیرید. علاوه بر این، آنها باید اطلاعات جامعی در مورد محصولات و خدمات خود از جمله قیمت، ضمانت‌ها، کیفیت و… را به شما ارائه دهند.

4. نظرات مشتریان

یکی از راه‌های سنجش کیفیت یک فروشگاه، خواندن نظرات مشتریان است. به دنبال فروشگاه‌هایی باشید که نظرات مثبتی دارند و خدمات پس از فروش حرفه‌ای، محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

خراش روی عدسی عینک - پینکی گالری

قیمت عینک ضد خش

قیمت عینک ضد خش بسته به عوامل مختلفی از جمله نوع جنس شیشه، کیفیت پوشش ضد خش و برند متفاوت است. شیشه‌های روکش دار ضد خش معمولاً ارزان‌تر از شیشه‌های بدون روکش هستند و لنزهای پلی کربنات و Trivex معمولاً گران‌تر از لنزهای پلاستیکی یا شیشه‌ای معمولی هستند. قیمت عینک ضد خش در فروشگاه پینکی از حدود 168 هزار تومان تا 250 هزار تومان برای مدل‌های مختلف، متغیر است.

گالری پینکی مقصد نهایی شما برای خرید عینک ضد خش ارزان

گالری پینکی یک فروشگاه اینترنتی است که طیف گسترده‌ای از عینک‌های ضد خش شیک و بادوام را برای تمام نیازهای بینایی شما ارائه می‌دهد. عینک‌های ما از مواد با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و در طیف وسیعی از سبک‌ها مطابق با سلیقه و بودجه شخصی شما هستند.

ما می‌دانیم که خرید عینک ممکن است یک کار سخت و  طاقت‌فرسا باشد، به همین دلیل است که تلاش می‌کنیم این فرایند را تا حد امکان ساده و کم‌دردسر کنیم؛ از این رو در وب‌سایت پینکی گالری اطلاعات دقیقی درباره محصولات و خدمات خود ارائه می‌دهیم تا در تصمیم گیری آگاهانه به شما کمک کنیم.

در گالری پینکی، ما معتقدیم که محافظت از چشمان شما نباید هزینه زیادی داشته باشد. به همین دلیل است که ما عینک‌های ضد خش مقرون به صرفه را بدون افت کیفیت عرضه کرده‌ایم.

تیم کارشناسان ما همیشه در دسترس هستند تا در مورد هر گونه سؤال یا نگرانی به شما کمک کنند. ما به خدمات عالی به مشتریان خود افتخار می‌کنیم و تلاش می‌کنیم در هر مرحله از انتظارات شما فراتر برویم. ما متعهد به ارائه بهترین تجربه ممکن برای شما و آماده خدمات رسانی به شما هستیم.

خراش روی عدسی عینک در نور - پینکی گالری

عواملی که هنگام خرید عینک ضد خش باید در نظر گرفت

هنگام خرید عینک ضد خش باید چندین فاکتور را در نظر گرفت که عبارت‌اند از:

جنس شیشه

مواد مختلف مزایا و معایب مختلفی مانند دوام، وزن، ضخامت، هزینه و… را دارند که شما می‌توانید با توجه به شرایط خود، جنس مناسب را انتخاب کنید. لنزهای پلی کربنات و Trivex نسبت به لنزهای پلاستیکی یا شیشه‌ای معمولی در برابر خش مقاوم‌تر هستند.

کیفیت پوشش

همه پوشش‌های ضد خش، با کیفیتی بالایی تولید نمی‌شوند؛ بنابراین به دنبال پوشش‌هایی باشید که در برابر خراش و سایر آسیب‌ها بیشترین مقاومت را داشته و در عین حال، شیک، زیبا شفاف باشند و به راحتی تمیز شوند.

سبک و جنس فریم

فریم در دوام کلی، راحتی و سبک عینک شما تأثیر گذار است. عواملی مانند مواد اولیه (مانند فلز، پلاستیک، تیتانیوم)، تناسب با صورت، اندازه، شکل و رنگ را در نظر بگیرید.

محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش

عینک‌های ضد خش نیز ممکن است از چشمان شما در برابر اشعه ماورای بنفش محافظت کنند. به دنبال عینکی باشید که حداقل 99% محافظت در برابر اشعه ماورای بنفش را داشته باشد.

اعتبار و نظرات برند

درباره برندهای مختلف تحقیق کنید و نظرات مشتریان دیگر را بخوانید تا از کیفیت، ایمنی و خدمات پس از فروش فروشگاه مطلع شوید.

هزینه خرید عینک ضد خش

قیمت عینک ضد خش، از ارزان تا گران متغیر است، بنابراین با تعیین بودجه و مقایسه قیمت‌های فروشگاه‌ها و برندهای مختلف، عینکی را پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده کند و متناسب با بودجه شما باشد.

برای تهیه عینک‌های ضد خش و با کیفیت، لزوماً لازم نیست هزینه زیادی صرف کنید. برخی از برندهای معتبر، عینک‌های ضد خش بسیار با کیفیتی را تولید می‌کنند که با کمترین هزینه می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه ما خریداری کنید.

گارانتی و سیاست مرجوعی

به دنبال عینکی باشید که دارای گارانتی و سیاست بازگشت شفاف است، تا در صورتی که در خرید خود با مشکل مواجه شدید به راحتی حل شود.

نحوه مراقبت از عینک ضد خش

برای اطمینان از طول عمر و حفظ کیفیت عینک باید چندین نکته را برای مراقبت از آن رعایت کنید که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد:

  • برای تمیز کردن لنزها از پارچه میکرو فیبر استفاده کنید
  • از دستمال کاغذی یا سایر موادی که ممکن است شیشه را خراش دهد استفاده نکنید.
  • از آب و صابون برای تمیز کردن شیشه‌ها استفاده کنید.
  • در صورت عدم استفاده، عینک را در یک کیف محافظ بگذارید.
  • شیشه‌های عینک را روی سطوح تیز یا ناهموار قرار ندهید.

برندهای محبوب عینک ضد خش

چندین برند محبوب عینک ضد خش وجود دارد، از جمله:

اسیلور Essilor

طیف وسیعی از شیشه‌های ضد خش را برای انواع مختلف عینک‌ها و همچنین پوشش‌های تخصصی برای نیازهای خاص (مانند فیلتر نور آبی و پلاریزه) را عرضه کرده است.

اوکلیOakley

اوکلی برای تولید عینک‌های ورزشی بسیار با کیفیت معروف است. این برند از یک پوشش اختصاصی به نام «پلوتونیت» استفاده می‌کند که برای مقاومت در برابر خراش، ضربه و آسیب اشعه ماورای بنفش طراحی شده است.

نیکون Nikon

نیکون یک برند ژاپنی بسیار معروف و معتبر در جهان است که پوشش‌های ضد خش را برای انواع عینک‌ها تولید کرده است.

ری بن Ray-Ban

ری بن برند محبوب عینک‌های آفتابی و طبی، پوشش‌های ضد خش را برای انواع عینک‌ها و شیشه‌های پلاریزه و فتوکرومیک برای شرایط نوری مختلف عرضه کرده است.

زایس Zeiss

شیشه‌های باکیفیت این برند آلمانی باعث شده است تا آن ها در بین بهترین تولید کننده‌های عینک‌های ضد خش جایگاه خوبی داشته باشد.

واربی پارکر Warby Parker

این شرکت عینک‌های شیک و بسیار باکیفتی را با قیمت‌های بسیار مناسب و ارزان تولید و عرضه کرده است که همین ویژگی‌ها این برند را به یکی از بهترین برندهای تولید کننده عینک ضد خش ارزان تبدیل کرده است.

کریزال Crizal

این برند برای تولید شیشه‌های ضد خش از یک پوشش چندین لایه استفاده می‌کنند که علاوه بر مقاومت در برابر خراش، از ایجاد لکه و تابش بیش از حد نور خوشید جلوگیری می‌کند.

هویا Hoya

برند ژاپنی هیوا به طور خاصی در تولید عینک‌های کودکان متخصص است و طیف وسیعی از مشتریان در سرتاسر جهان از عینک‌های ضد خش این برند استفاده می‌کنند.

تفاوت شیشه ضد خش با شیشه معمولی - پینکی گالری

توصیه‌های پایانی خرید عینک ضد خش ارزان

خرید عینک‌های ضد خش ارزان برای افرادی که به طور مرتب از عینک استفاده می‌کنند، یک انتخاب هوشمندانه است. این عینک مزایای زیادی مانند محافظت از چشمان شما، صرفه جویی در هزینه و دوام طولانی مدت را دارد.

هنگام خرید عینک ضد خش، توجه به عواملی مانند جنس شیشه، نوع پوشش، جنس فریم، برند و قیمت ضروری است. با مراقبت مناسب، عینک ضد خش شما تا سال‌های زیادی از چشمان شما محافظت خواهند کرد.

در صورت وجود هر گونه سؤالی می‌توانید با مشاورین و متخصصین ما در ارتباط باشید و از تجربیات و دانش آنها استفاده کنید. همچنین ما منتظر خواندن و پاسخگویی به نظرات و سؤالات شما در بخش نظرات هستیم.

 

سؤالات متداول

+ عینک‌های ضد خش چقدر در برابر خراش مقاوم هستند؟

  • عینک‌های ضد خش برای مقاومت در برابر خط و خش طراحی شده‌اند، اما کاملاً ضد خش نیستند و همه چیز به استفاده شما بستگی دارد.

+ آیا خط و خش روی عینک قابل ترمیم است؟

  • بله روش‌های مختلفی برای از بین بردن خراش روی عینک وجود دارد، مانند استفاده از خمیر دندان، جوش شیرین یا پاک کننده صنعتی.

+ آیا عینک‌های ضد خش گران‌تر از عینک‌های معمولی هستند؟

  • قیمت عینک ضد خش بسته به عوامل مختلفی از جمله نوع جنس شیشه، کیفیت پوشش ضد خش و برند متفاوت است.

+ برندهای محبوب عینک ضد خش کدام‌اند؟

  • برخی از برندهای محبوب عینک‌های ضد خش عبارت‌اند از Crizal، Zeiss، Hoya و… .

+ آیا کیفیت همه شیشه‌های ضد خش یکسان است؟

  • نه انواع مختلفی از پوشش‌های ضد خش وجود دارد و اثربخشی هر یک متفاوت است.

+ آیا عینک‌های ضد خش گران‌تر از عینک‌های معمولی هستند؟

  • عینک‌های ضد خش ممکن است کمی گران‌تر از عینک‌های معمولی باشند.

 

راهنمای خرید عینک با پینکی گالری

عینک خلبانی های کپی | خرید عینک ریبن نشکن | خرید عینک کائوچویی جدید | خرید عینک جنتل مانستر های کپی | خرید عینک گوچی های کپی | خرید عینک بلوکات ارزان | قیمت عینک زنانه های کپی | خرید عینک شب مردانه/ زنانه | خرید عینک ریبن های کپی | قیمت و خرید عینک آفتابی استاندارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
Scroll to Top