خرید عینک ری بن های کپی - پینکی گالری

خرید عینک ریبن های کپی

عینک ریبن کائوچویی ray-ban

فول مارک ریبن، جنس فریم کائوچو و بسیار سبک

پلاریزه و uv400 قابل استفاده برای خانم ها و آقایان

سایز عینک متوسط مناسب هر سایز صورت

رنگها در عکس اصلی به ترتیب از بالا به پایین: مشکی، سورمه ای،

قهوه ای، هایلایت قهوه ای

Read More »

خرید عینک ریبن های کپی نیز مثل هر نوع عینک دیگری نکات حساسی دارد! قطعا این روزها با وجود تحریم‌های شدید کشورمان بسیاری از افراد توانایی خرید عینک‌های ریبن اصل و اورجینال را ندارند. این موضوع کاملا طبیعی است؛ بنابراین می‌توان با یادگیری چند نکته ذرباره خرید عینک ریبن های کپی، بهترین خرید ممکن را انجام داد.

جالب است بدانید خیلی از عینک‌هایی که روی چشم افراد می‌بینید اصل نیستند؛ اما با این وجود با اورجینال آن‌ها مو نمی‌زنند! این عینک‌های های کپی ظاهری کاملا شبیه به ریبن اصل، اما قیمت‌ بسیار کمتری دارند!

 

در این مقاله به طور مفصل در مورد انواع، مزایا، نکات خرید، قیمت و… عینک ریبن های کپی برایتان توضیح می‌دهیم.

 

آشنایی با انواع مدل‌های عینک ریبن های کپی

عینک‌های ریبن های کپی انواع متفاوتی دارند؛ بنابراین بهتر است با شناخت معروف‌ترین مدل‌های عینک ری‌بن، بهترین گزینه را با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید.

عینک‌‌ مارک ری بن ویفرر

عینک ریبن های کپی Wayfarer یکی از محبوب‌ترین انواع عینک‌ها بوده و در بین خانم‌ها و آقایان طرفداران زیادی دارد. البته باید بدانید این عینک در دو سبک کلاسیک و جدید تولید می‌شود.

عینک ریبن وی فرر کلاسیک، قاب مستطیل شکلی داشته و تقریبا برای تمام فرم‌های صورت مناسب است؛ از طرفی طراحی آن به گونه‌ای است که با تمام استایل‌های اسپرت، رسمی و کلاسیک نیز همخوانی دارد.

ریبن وی فرر جدید کمی از نوع کلاسیک آن متفاوت بوده و ظاهر آن کمی گردتر و با زاویه‌های کمتر است؛ البته این مدل نیز روی بیشتر چهره‌ها جلوه بسیار جذابی داشته و استایل شما را منحصربه‌فردتر نشان می‌دهد.

عینک آفتابی ری بن مدل Aviator

این نوع عینک های کپی ریبن یکی از محبوب‌ترین انواع عینک‌های کلاسیک بوده و ظاهر بسیار جذابی دارد؛ جالب است بدانید این عینک اولین بار در سال 1936 و مخصوص خلبانان ساخته شد؛ اما امروزه در بین مردم طرفداران زیادی دارد.

عینک آفتابی ری بن مدل Justin

عینک‌ ریبن های کپی جاستین تقریبا شبیه به ویفرر بوده و بیشتر مناسب فرم صورت آقایان است؛ زیرا طراحی آن کمی بزرگ، مستطیلی‌ و همچنین با رنگ تیره بوده و بیشتر مناسب استفاده با تیپ‌های اسپرت است.

عینک ری بن مدل Wings

این نوع عینک ریبن های کپی نیز بیشتر مردانه بوده و ظاهر بسیار شیکی دارد؛ طراحی آن به شکل مربعی بوده و عدسی‌های جیوه‌ای گرادیانت دارد؛ اگر صورت کشیده و بزرگی دارید این نوع عینک ریبن های کپی بسیار برای شما مناسب است.

عینک آفتابی ری بن مدل Clubmasters

اگر خیلی به دنبال مد و فشن هستید، این نوع عینک ریبن را حتما امتحان کنید؛ زیرا فرم بدون حاشیه و نیم حاشیه آن روی تمام چهره‌ها جلوه بسیار جذابی دارد. از طرفی این عینک سبک‌های دهه 50 را یادآوری کرده و محبوبیت زیادی دارد.

عینک آفتابی ری بن مدل Round

این عینک‌ آفتابی یکی از مشهرترین انواع برندها بوده و هم برای آقایان و هم خانم‌ها مناسب است. این عینک ظاهر بسیار شیکی داشته و فریم ظریف و نازکی دارد؛ به همین دلیل اگر صورت کشیده، لاغر و یا حتی بیضی شکل دارید بدون شک این گزینه را انتخاب کنید.

عینک آفتابی ری بن مدل Erika

عینک ریبن اریکا از قدیم تاکنون طرفداران خاص خودش را داشته و سبک کلاسیکی دارد. این عینک طراحی خمیده شکلی داشته و به همین دلیل کاملا خوش فرم روی صورت شما می‌نشیند؛ به همین دلیل اصلا احساس فشار یا خستگی روی بینی خود نخواهید داشت. اگر دوست دارید کاملا خاص و منحصربه‌فرد نظر برسید، از این نوع عینک ریبن غافل نشوید!

عینک ریبن زنانه های کپی - پینکی گالری

تا اینجا شما با انواع عینک‌های ریبن های کپی آشنا شدید، اما به نظرتان اصلا چرا افراد این نوع عینک‌ها را انتخاب می‌کند؟

مزایای خرید عینک ریبن های کپی

عینک‌های ریبن های کپی طرفداران زیادی دارند؛ به نظر شما دلیل این همه محبوبیت چیست؟ با مطالعه ادامه این مطلب می‌توانید با مزایای این عینک‌ها بیشتر آشنا شوید.

تنوع زیاد

عینک‌های های کپی ریبن تنوع زیادی داشته و در انواع و اقسام مدل‌ها تولید شده و نیاز افراد را برطرف می‌‌کنند؛ به همین دلیل هرکس با هر نوع سلیقه و فرم صورتی می‌تواند از بین انواع مدل‌ها، مناسب‌ترین عینک را برای خود پیدا کنند.

پرداخت هزینه کمتر

عینک‌های های کپی ریبن نسبت به اصل آن‌ها، قیمت خیلی کمتری دارد؛ اما دیگران اصلا متوجه اصل نبودن آن‌ها نمی‌شوند؛ چرا که ظاهر آن‌ها دقیقا مانند انواع اورجینالشان است. بنابراین اگر دنبال عینکی شیک، مناسب و اقتصادی می‌گردید، عینک‌ های کپی ریبن می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

استایل شیک

عینک‌های ریبن ظاهر شما را بسیار شیک و گران‌تر از همیشه نشان می‌دهند؛ بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که خیلی به استایل خود اهمیت می‌دهند، عینک‌ ریبن های کپی بهترین گزینه برای شما است!

جنس خوب و مواد باکیفیت

درست است که عینک‌های ریبن های کپی برند اصلی نیستند؛ اما کیفیت عالی داشته و از بهترین مواد ساخته می‌شوند؛ به همین دلیل با اورجینال آن تفاوت چندانی ندارند.

استفاده و نگهداری ساده تر

عینک‌های اورجینال به دلیل قیمت بالا نیازمند دقت و مراقبت زیادی در استفاده و نگهداری هستند تا مبادا آسیبی به آن‌ها برسد و این نگرانی ممکن است بر کارایی آن‌ها تأثیر بگذارذ؛ این دغدغه را می‌توان با خرید عینک های کپی تا حد زیادی برطرف ساخت.

تا اینجا شما با مهم‌ترین ویژگی‌های عینک ریبن های کپی آشنا شدید. خیلی از افراد فکر می‌کنند از آن‌جاکه این عینک‌ها اصل نیستند، بنابراین فرقی ندارد از چه مغازه یا فروشگاهی آن را خریداری کنند!

باید بدانید حتی عینک‌های کپی و های کپی نیز کیفیت‌های مختلفی دارند؛ بنابراین برای خرید باکیفیت‌ترین آن‌ها حتما از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید. به نظرتان یک فروشگاه مطمئن عینک چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی های یک فروشگاه مطمئن عینک

یک فروشگاه عینک مطمئن قطعا ویژگی‌هایی دارد که باعث اطمینان و اعتماد افراد می‌شوند؛ در بخش زیر تعدادی از مهم‌ترین این موارد را می‌بینید.

تفکیک محصولات اصل و فیک

حتما می‌دانید که این روزها عینک‌های بی‌کیفیت زیادی در بازار وجود دارند؛ به همین دلیل فروشگاهی را برای خرید عینک ریبن های کپی خود انتخاب کنید که به صورت کاملا شفاف محصولات اصل، کپی و های کپی خود را به شما معرفی می‌کند. در چنین فروشگاهی شما با خیال راحت خرید خود را انجام می‌دهید.

مشاوره و راهنمایی

یکی از مهم‌ترین مسائل در زمینه خرید محصولات مخصوصا کالای حساسی مثل عینک، مشورت با افراد باتجربه در این زمینه است. فروشگاه‌های معتبر معمولا به شما در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین عینک با توجه به سلیقه، فرم صورت، نیاز و … کمک می‌کنند. متاسفانه خیلی از فروشگاه‌های اینترنتی یا مغازه‌ها تنها قصد فروش محصولات خودشان را دارند؛ بنابراین حتما مرکزی را انتخاب کنید که سلامتی و رضایت شما را در اولویت قرار می‌دهد.

ارائه نظرات مشتریان

اگر قصد خرید از فروشگاه‌های اینترنتی را دارید حتما به این نکته توجه کرده و نظرات مشتریان قبلی را مطالعه کنید؛ یک فروشگاه معتبر هیچ ترسی از نمایش نظرات مشتریان و مخاطبان خود نداشته و آن‌ها را به شما نیز نشان می‌دهد. قطعا شما نیز با مشاهده نظرات مثبت افراد دیگر ترغیب به خرید شده و اعتماد بیشتری به فروشگاه مربوطه خواهید داشت.

امکان مرجوعی

یکی از مهم‌ترین موارد در زمینه خرید عینک ریبن های کپی توجه به امکان تست در منزل و مرجوع کردن محصولات است. عینک کالای بسیار حساسی بوده و حتما باید تست شود. گاهی اوقات عینک موردنظر اصلا تناسبی با چهره شما نداشته و قصد تعویض یا مرجوع کردن آن را دارید، به همین دلیل حتما به این نکته توجه کنید که آیا فروشگاه این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد یا خیر.

عینک ریبن های کپی - پینکی گالری

تا این جا شما با تعدادی از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک فروشگاه مطمئن عینک آشنا شدید؛ آیا به نظرتان تمام سایت و آنلاین‌شاپ‌ها چنین خدماتی را به شما ارائه می‌دهند؟ جواب قطعا منفی است! مجموعه پینکی گالری یکی از باتجربه‌ترین فروشگاه‌های عینک بوده و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

پینکی گالری معتبرترین مرکز خرید عینک ریبن های کپی در ایران

تیم حرفه‌ای پینکی گالری نه تنها باکیفیت‌ترین محصولات را به شما ارائه می‌دهند؛ بلکه بهترین مشاوران شما در زمینه انتخاب و خرید نیز خواهند بود. عینک‌های ریبن های کپی موجود در این فروشگاه از باکیفیت‌ترین مواد ساخته‌ شده‌اند و هیچ تفاوتی با نوع اصل ندارند.

از طرفی پینکی گالری علاوه بر عینک‌های ریبن های کپی، انواع و اقسام عینک‌ها مثل طبی، بلوکات، دید در شب و … را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار شما قرار می‌دهند؛ شما در هیچ فروشگاه دیگری چنین قیمت‌های استثنایی و ایده‌آلی را مشاهده نخواهید کرد!

قیمت عینک های ریبن های کپی

قیمت عینک‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور کلی خرید عینک‌ ریبن های کپی بسیار به صرفه بوده و علاوه بر این ظاهری بسیار شیک به شما هدیه می‌دهد.

برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها حتما به سایت پینکی گالری سر زده و تمام محصولات و جزئیات آن‌ها را مشاهده کنید. ما در این مجموعه همواره در تلاش هستیم تا بهترین کیفیت را با کمترین قیمت در اختیار افراد قرار دهیم تا همه با هر بودجه‌ای توانایی خرید عینک را داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا رفع ابهامات و سوالات خود حتما با کارشناسان ما در ارتباط باشید؛ آن‌ها با بررسی دقیق نیازها و سلایق شما بهترین گزینه‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنند.

 

البته باید بدانید خرید عینک های کپی نیز مثل انواع اصل آن نیاز به دقت و وسواس بالایی دارد که در بخش زیر با تعدادی از مهم‌ترین نکات در خرید آن‌ها آشنا می‌شوید.

نکات مهم در خرید عینک ریبن های کپی

حتما قبل از خرید تمام دقت خود را به خرج داده و به نکات زیر توجه کنید.

کیفیت لنز و فریم عینک

در وهله اول حتما در مورد کیفیت عدسی و فریم عینک به خوبی پرس و جو کنید. باید بدانید حتی عینک‌های های کپی نیز کیفیت‌های مختلف دارند؛ بنابراین حواستان باشد سرتان کلاه نرود و بهترین کیفیت آن را خریداری کنید.

تناسب با فرم صورت

یکی از مسائل بسیار مهم در خرید هر نوع عینکی، تناسب آن با چهره و فرم صورت افراد است؛ برای مثال عینک‌های با فریم بزرگ اصلا برای صورت‌های کوچک مناسب نیستند؛ بنابراین در وهله اول فرم صورت خود را شناخته و سپس بر اساس آن بهترین عینک را انتخاب کنید؛ برای این کار بهتر است با مشاوران مجموعه پینکی گالری نیز مشورت کنید.

خرید از فروشگاه معتبر

حتی برای خرید عینک‌های کپی یا های کپی نیز به فروشگاه‌های غیر قابل اعتماد مراجعه نکنید؛ زیرا نه تنها پول خود را دور ریخته‌اید بلکه گاهی اوقات سلامت چشمان خود را نیز به خطر می‌اندازید؛ بنابراین حتما در این مورد به خوبی تحقیق کنید.

عینک ریبن های کپی مردانه - پینکی گالری

باید بدانید این نکات تنها به قبل از خرید مربوط نبوده و شما حتی پس از خرید عینک موردنظرتان باید با رعایت نکات اصولی از آن مراقبت کنید، پس حتما بخش زیر را مطالعه کنید.

روش‌های آسان مراقبت از عینک

اگر دوست دارید عینک خود را برای مدت طولانی کاملا سالم نگه دارید، حتما تمام نکات مراقبت از عینک را در نگهداری آن لحاظ کنید:

تمیزکردن عینک با اسپری مخصوص

یکی از بهترین روش‌ها برای تمیز کردن شیشه عینک استفاده از اسپری‌های مخصوص است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم آن را از داروخانه‌ها تهیه کرده و همیشه به همراه خود داشته باشید.

استفاده از دستمال مخصوص

حتما دستمال‌ نانو مخصوص پاک کردن عینک را دیده‌اید؛ این دستمال‌ها بافت بسیار نرمی داشته و هیچ آسیبی به عدسی عینکتان وارد نمی‌کنند. بنابراین به جای دستمال کاغذی، شال، حوله و… از آن‌ها استفاده کنید.

قرار دادن عینک در جای مخصوص

زمان‌هایی مثل شب که به عینک آفتابی خود نیاز ندارید، به جای میز و زمین آن را در جعبه مخصوص خود بگذارید. از طرفی اگر عادت دارید عینکتان را روی سر بگذارید، بهتر است هر چه زودتر این عادت را ترک کنید و علاوه‌بر جعبه، از بند عینک برای نگهداری عینک خود به صورت موقت استفاده کنید.

قرار ندادن عینک در گرمای زیاد

سعی کنید تا جایی که امکان دارد عینک خود را در دماهای بسیار زیاد در ماشین و یا جاهای دیگر رها نکنید؛ زیرا باعث آسیب رسیدن به آن می‌شود.

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری برای خرید عینک ریبن های کپی دارید حتما با مشاوران ما در مجموعه پینکی گالری در ارتباط بوده و از راهنمایی‌های تخصصی و رایگان آن نیز بهره ببرید.

توصیه‌های پایانی برای خرید عینک ریبن های کپی

در این مقاله با تمام نکات مورد نیاز برای خرید عینک‌های ریبن های کپی آشنا شدید؛ توصیه می‌کنیم حتما در خریدهای آنلاین حواستان را جمع کنید تا سرتان کلاه نرود. اگر نیاز به راهنمایی و مشورت دارید نیز با ما در ارتباط باشید.

آیا نکات دیگری را برای خرید عینک‌ های کپی می‌شناسید؟ در بخش زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید. این روزها داشتن یک عینک آفتابی خوب برای هر فردی ضروری است؛ بنابراین این مقاله را برای دوستان خود نیز فرستاده و آن‌ها را با ویژگی‌های عینک‌های ریبن های کپی آشنا کنید.

 

سؤالات متدوال

+ آیا عینک‌ ریبن های کپی را می‌توان به حای عینک اورجینال استفاده کرد؟

  • با توجه به این‌که این عینک‌ها به لخاظ ظاهری تفاوت چندانی با اصل ندارند و از استانداردهای روز دنیا نیز بهره‌مندند، جایگزین خوبی برای عینک‌های اورجینال به شمار می‌روند.

+ آیا عینک ریبن های‌کپی با عینک فیک متفاوت است؟

  • بله، در ساخت عینک ریبن های‌کپی حداقل استانداردهای کیفی و ظاهری عینک لحاظ شده است، اما عینک‌های فیک نه‌تنها کیفیت ساخت مناسبی ندارند، بلکه ممکن است با زیر پا گذاشتن استانداردهای ساخت عینک، به چشم نیز آسیب برسانند.

 

راهنمای خرید عینک با پینکی گالری

خرید عینک ضدخش ارزان | عینک خلبانی های کپی | خرید عینک ریبن نشکن | خرید عینک کائوچویی جدید | خرید عینک جنتل مانستر های کپی | خرید عینک گوچی های کپی | خرید عینک بلوکات ارزان | قیمت عینک زنانه های کپی | خرید عینک شب مردانه/ زنانه | قیمت و خرید عینک آفتابی استاندارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
Scroll to Top