عینک خلبانی های کپی - پینکی گالری

عینک خلبانی های کپی

عینک خلبانی (آویاتور) های کپی دقیقاً مشابه عینک‌های برند ساخته شده‌اند، اما با قیمتی بسیار پایین‌تر به فروش می‌رسند. خرید عینک خلبانی های کپی یک راه عالی برای به دست آوردن ظاهری شیک بدون هزینه‌های زیاد و هنگفت است.

عینک خلبانی اولین‌بار توسط ری بن در سال 1936 معرفی و به سرعت در بین خلبانان و پرسنل نظامی محبوب شد. از آن زمان، این عینک‌ها به یک اکسسوری شیک و زیبا تبدیل شده‌اند و افراد مشهور و علاقه‌مندان به مد در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند.

با این حال، قیمت بالای عینک‌های خلبانی، باعث می‌شود تا برای بسیاری از مردم دنیا غیرقابل‌دسترس و خرید باشند؛ اینجا است که عینک‌های خلبانی های کپی به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه برای علاقه‌مندان به مد و فشن وارد می‌شود.

چرا عینک خلبانی های کپی را انتخاب کنیم؟

خرید عینک خلبانی های کپی، مزایای بسیاری را برای شما دارد که در ادامه به طور دقیق‌تر آن را بررسی می‌کنیم:

قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه

مهم‌ترین مزیت خرید عینک خلبانی‌های کپی، قیمت شگفت‌انگیز آن است. عینک‌های اصلی تا صدها دلار قیمت دارند و برای بسیاری از مردم یک خرید غیرمنطقی به شمار می‌روند؛ اما خرید عینک خلبانی های کپی این امکان را برای همه فراهم می‌کند که بتوانند با یک هزینه معقول، کالایی با ظاهر و کیفیت مناسب تهیه کنند.

تنوع سبک

این عینک‌ها در انواع مختلفی از سبک‌ها و رنگ‌ها موجود هستند. همچنین تنوعی بالایی در فریم (مانند فلز یا پلاستیک) و رنگ‌های شیشه (مانند آبی یا سبز) دارد. این ویژگی‌ها به شما امکان می‌دهد سبکی را انتخاب کنید که مطابق با سلیقه‌تان است.

مواد با کیفیت

اگرچه این عینک‌ها اصلی و برند نیستند، اما عینک‌های خلبانی‌های کپی با مواد باکیفیت ساخته می‌شوند.

مد روز دنیا

سال‌ها است بسیاری از افراد مشهور دنیا با استفاده از عینک‌های خلبانی موجب استقبال از این نوع عینک شده‌اند؛ اما دیده شدن تام کروز با عینک خلبانی در فیلم تاپ گان (1986) را می‌توان نقطه عطفی در تبدیل  این نوع عینک به یک مد روز و البته همیشگی دانست.

عینک خلبانی های کپی

از کجا عینک خلبانی High Copy بخریم؟

 بسیار مهم است که قبل از خرید تحقیق کنید تا مطمئن شوید که از یک فروشنده معتبر خرید می‌کنید. در ادامه قصد داریم فروشگاه پینکی را به شما معرفی کنیم:

عینک‌های شیک و باکیفیت را در گالری پینکی بخرید

در گالری پینکی، ما متعهد هستیم که بهترین تجربه خرید ممکن را برای مشتریان خود فراهم کنیم. عینک‌های ما با دقت انتخاب شده‌اند تا جدیدترین مدها و سبک‌ها را در خود داشته باشند. ما طیف گسترده‌ای از انواع عینک‌ها مخصوصاً عینک خلبانی در رنگ‌ها و فریم‌های مختلف را عرضه کرده‌ایم.

وقتی از گالری پینکی خرید کنید، مطمئن هستید که محصولی با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب دریافت می‌کنید. گالری پینکی علاوه بر تعهد به کیفیت، خدماتی استثنایی را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

تیم ما همیشه آماده پاسخگویی به هرگونه سؤالی در مورد محصولات، ارسال، شرایط مرجوعی  و… است. ما می‌خواهیم شما یک خرید لذت بخش را تجربه کنید؛ بنابراین به عینک‌های بی‌کیفیتی که پس از چند بار استفاده از خراب می‌شوند، راضی نشوید.

قیمت عینک خلبانی های کپی

با این که این عینک‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دقیقا شبیه به محصولات برند باشند، اما قیمت بسیار ارزان و مناسبی دارند. برخی از عینک های خلبانی کپی ممکن است ویژگی‌های اضافی مانند لنزهای پلاریزه یا محافظت در برابر اشعه ماورای بنفش را نیز داشته باشند که در قیمت تأثیرگذار است.

قیمت عینک خلبانی های کپی با توجه به برند و ویژگی‌هایش ممکن است متفاوت باشد. به طور کلی، شما در گالری پینکی برای داشتن یک عینک خلبانی های کپی بین 160 تا 220 هزار تومان می‌پردازید. عینک خلبانی کپی موجود در سایت پینکی با مواد مرغوب، فلزات بادوام و عدسی‌های پلی کربنات ساخته شده‌اند.

خرید عینک‌های خلبانی کپی از سایت پینکی با قیمت مقرون به صرفه، انواع سبک‌ها، مواد با کیفیت بالا و خرید آنلاین راحت، انتخاب هوشمندانه‌ای برای هر کسی است که به دنبال عینکی شیک و ارزان است.

چگونه عینک خلبانی مناسبی را انتخاب کنیم؟

هنگام خرید عینک خلبانی های کپی به این موارد توجه کنید تا مناسب‌ترین عینک را برای خود بخرید.

مواد قاب

عینک خلبانی‌های کپی با فریم‌های مختلفی مانند فلزی یا پلاستیک موجود است. فریم‌های فلزی دوام بیشتر و ظاهری کلاسیک دارند، در حالی که فریم‌های پلاستیکی سبک وزن هستند و رنگ‌های متنوع‌تری دارند.

رنگ شیشه

شیشه این نمونه عینک‌ها معمولاً در رنگ‌های مختلفی مانند آبی، سبز یا قهوه‌ای عرضه می‌شوند. رنگی را انتخاب کنید که رنگ پوست و استایل شخصی شما را تکمیل کند.

لنزهای پلاریزه یا غیر پلاریزه

لنزهای پلاریزه تابش خیره‌کننده نور خورشید را کم می‌کنند و شفافیت بهتری دارند و همین ویژگی‌ها باعث شده تا به گزینه‌ای محبوب برای عینک‌های خلبانی های کپی تبدیل شوند. با این حال، لنزهای غیر پلاریزه مقرون به صرفه‌تر هستند و همچنان به اندازه کافی در برابر نور خورشید از چشمان شما محافظت کنند.

نمونه عینک خلبانی های کپی

 

برندهای برتر عینک خلبانی ماکت

در ادامه شما با بهترین و معروف‌ترین برندهای عینک خلبانی آشنا می‌شوید:

  1. ری بن Ray-Ban (ایتالیا)
  2. تام فورد Tom Ford (ایتالیا)
  3. گوچی Gucci (ایتالیا)
  4. اوکلی Oakley (ایالات متحده آمریکا)
  5. مائوئی جیم Maui Jim (ژاپن)
  6. راندولف Randolph Engineering (ایالات متحده آمریکا)
  7. پرسل Persol (ایتالیا)
  8. سرنگتی Serengeti (ایتالیا)
  9. کاررا Carrera (اتریش)
  10. امریکن اپتیکال American Optical (ایالات متحده آمریکا)

چه به دنبال سبک کلاسیک عینک خلبانی باشید و چه عینکی دیگر، این برندها طیف وسیعی از محصولات را متناسب با نیازهای شما عرضه کرده‌اند.

مراقبت از عینک خلبانی کپی

برای این‌که از عینک خود به خوبی مراقبت کنید باید آن‌ها را به طور مرتب با یک پارچه میکروفیبر تمیز کرده و از مواد شیمیایی قوی یا پارچه‌های زبر خودداری کنید. در صورت عدم استفاده از عینک، آن را در یک کیف محافظ نگهداری کنید تا از خراشیدگی یا آسیب جلوگیری شود.

نتیجه گیری

استفاده از عینک‌های خلبانی های کپی روشی مقرون به صرفه برای خوش‌پوشی و شیک بودن است. با انواع سبک‌ها و رنگ‌های موجود، به راحتی می‌توان عینکی را پیدا کرد که متناسب با سبک شخصی شما باشد. فقط به یاد داشته باشید که قبل از خرید تحقیق کنید تا مطمئن شوید که یک محصول با کیفیت را از یک فروشنده معتبر دریافت می‌کنید.

 

سوالات متداول

+ آیا خرید عینک خلبانی های کپی قانونی است؟

  • بله خرید و فروش عینک خلبانی کپی مجاز است.

+ آیا عینک‌های خلبانی های کپی کیفیت پایین‌تری نسبت به عینک‌های اصلی دارند؟

  • در حالی که عینک‌های خلبانی کپی، اصلی و برند نیستند، اما اغلب با مواد باکیفیتی ساخته می‌شوند. کیفیت عینک بسته به سازنده و فروشنده متفاوت است.

+ آیا عینک خلبانی های کپی به چشم‌ها آسیب می‌زنند؟

  • خیر این عینک‌ها برای محافظت از چشمان شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید، بهینه شده‌‌اند؛ با این حال، بی‌شک انتخاب یک فروشنده معتبر و مطمئن در عملکرد آن‌ها تاثیرگذار است.

 

راهنمای خرید عینک با پینکی گالری

خرید عینک ضدخش ارزانخرید عینک ریبن نشکن | خرید عینک کائوچویی جدید | خرید عینک جنتل مانستر های کپی | خرید عینک گوچی های کپی | خرید عینک بلوکات ارزان | قیمت عینک زنانه های کپی | خرید عینک شب مردانه/ زنانه | خرید عینک ریبن های کپی | قیمت و خرید عینک آفتابی استاندارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
Scroll to Top