قیمت و خرید عینک زنانه های کپی - پینکی گالری

قیمت عینک زنانه های کپی

عینک آفتابی ریبن Ray-Ban

عینک ریبن پلاریزه و uv400 به همراه پک اورجینال ریبن، شامل قاب چرمی و دستمال و کاتالوگ و دفترچه ریبن

کیفیت عینک همانند اورجینال بسیار بسیار با کیفیت

قابل استفاده برای خانم ها و آقایان، سایز متوسط و بسیار سبک

Read More »

عینک آفتابی ترندی MARC JACOBS

اینکار به همراه بند عینک (رایگان) بوده و مناسب برای هر سایز صورت میباشد.قابل استفاده برای خانم ها و آقایان با قابلیت طبی کردن

بسیار سبک و زیبا، استاندارد و uv400

Read More »

عینک آفتابی Louis Vuitton

عینک بسیار زیبا و خوش صورت از برند لویی ویتون

کاملا استاندارد و uv400 بسیار سبک با سایز متوسط مناسب برای انواع صورت ها

رنگبندی در تصویر اصلی به ترتیب از بالا به پایین:سفید/عسلی/قهوه ای/طوسی/هایلایت طوسی صورتی/بی رنگ/ مشکی

Read More »

عینک ویفرر ریبن Ray-Ban

عینک آفتابی ویفرر ریبن یکی از محبوب ترین مدل های عینک آفتابی می باشد که برای بیشتر فرم های صورت مناسب است.دارای سبک کلاسیک و نوستالژیک است که در همه‌ی زمان‌ها جذاب و شیک بوده است.

قابل استفاده برای خانم ها و آقایان با عدسی uv400 و استاندارد.

Read More »

عینک آفتابی ورساچه (مربعی) Versace

رنگها به ترتیب از بالا به پایین: عسلی، قهوه ای پلنگی،مشکی، سفید،هایلایت طوسی صورتی، سورمه ای عسلی

عینک از برند ورساچه با طراحی زیبای دسته ها، مناسب برای صورت های متوسط و بزرگ ، کاملا استاندارد و uv400

Read More »

عینک مستطیلی MOSCOT

عینک از برند موسکات،کاملا استاندارد و uv400.قابل استفاده برای خانم ها و آقایان، بسیار سبک مناسب هر سایز صورت، در تصویر اصلی رنگها به ترتیب از بالا به پایین: مشکی،عسلی، طوسی،سبز،سورمه ای و سفید

Read More »

وجود تناسب میان قیمت عینک زنانه های کپی و کیفیت آن، یکی از چالش‌های همیشگی بسیاری از افراد در خرید عینک است! قطعا مهم‌ترین مزیت یک عینک‌ های کپی، قیمت آن است؛ اما آیا این بدان معنا است که دیگر کیفیت آن اهمیتی ندارد؟

بعضی از فروشگاه‌های نامعتبر با فروش عینک‌های بسیار بی‌کیفیت با قیمتی ارزان، این تصور را به وجود آورده‌اند که عینک زنانه های کپی، کالایی یک‌بار‌مصرف است!

اگر به دنبال عینکی باکیفیت و با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه هستید که طول عمر بالایی نیز داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را با دقت بخوانید. در این مقاله ما در ابتدا محدوده قیمت عینک زنانه های کپی را بررسی می‌کنیم و سپس به سراغ بررسی کیفیت عینک‌ها خواهیم رفت.

همچنین در این مقاله فروشگاهی معتبر برای خرید عینک زنانه های کپی را به شما معرفی کرده و مزایای خرید از آن را برای شما شرح داده‌ایم. در انتها هم با برندهای محبوب و مزایای خرید عینک های کپی آشنا خواهید شد.

حدود قیمت عینک زنانه های کپی

عینک‌های زنانه های کپی بسته به عوامل مختلفی با طیف وسیعی از قیمت‌ها عرضه می‌شوند. به طور کلی، محدوده قیمت عینک زنانه های کپی در فروشگاه پینکی از 148 تا 250 هزار تومان است.

عوامل متعددی روی قیمت عینک زنانه های کپی تأثیرگذار است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مواد اولیه، سبک طراحی، محبوبیت برند و سیاست‌های فروشنده اشاره کرد. در این میان، برخی از عینک‌ها ممکن است از ویژگی‌هایی مانند محافظت در برابر اشعه ماورای بنفش و پوشش ضد انعکاس نیز برخوردار باشند که این موارد روی قیمت نهایی آن‌ها تأثیر گذار است.

البته باید توجه داشته باشید که قیمت بالا همیشه نشان‌دهنده کیفیت بالاتر و جنس بهتر نیست، برخی از فروشنده‌ها از ناآگاهی مشتریان خود استفاده می‌کنند و عینک‌های خود را با قیمتی بسیار بالاتر از معمول می‌فروشند.

عینک‌های ما در مقایسه با عینک‌های اصلی و برند، بسیار ارزان‌تر هستند و کیفیتی بالا و مشابه آن‌ها را دارند. عینک‌های برند ممکن است تا 70 میلیون تومان نیز قیمت داشته باشند، در حالی که با خرید عینک های کپی، همان استایل و کیفیت را خواهید داشت.

عینک آفتابی های کپی زنانه

بررسی کیفیت عینک زنانه های کپی

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها در خرید عینک زنانه های کپی، کیفیت عینک است. از آن‌جایی که این عینک‌ها اصلی نیستند باید قبل از خرید، کیفیت آن‌ها را بررسی کنید.

با این که کیفیت عینک های‌ کپی در حد عینک برند نیست. با این حال، برخی از عینک‌های زنانه های کپی با موادی باکیفیت ساخته شده‌اند که آن‌ها را به یک جایگزین مناسب برای عینک‌های برند و گران تبدیل کرده است. در ادامه با چند راه برای بررسی کیفیت عینک زنانه های کپی آشنا خواهید شد:

ظاهر عینک را با دقت ببینید

ظاهر عینک را بررسی کنید و به دنبال هرگونه خراش، فرورفتگی، ضربه، کجی، رنگ پریدگی و … باشید.

وزن عینک را بررسی کنید

وزن عینک سرنخی مهم از کیفیت مواد اولیه به شما خواهد داد. به طور کلی، شیشه‌های باکیفیت، سنگین‌تر هستند زیرا معمولاً با مواد باکیفیتی مانند تیتانیوم یا پلاستیک مرغوب ساخته می‌شوند.

عینک را امتحان کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای بررسی کیفیت عینک، امتحان کردن آن است. به شفافیت لنزها، میزان راحتی، صاف بودن روی صورت و… توجه کنید.

از وجود ویژگی UV400 مطمئن شوید

برای محافظت از چشمان خود به دنبال عینکی باشید که دارای حداقل استاندارد عینک های آفتابی باشد.

لولاها را باز و بسته کنید

لولای عینک باید محکم باشد. لولاها باید به درستی کار کنند و خیلی سفت یا شل نباشند.

اعتبار فروشنده چقدر است؟

به دنبال نظرات مشتریان قبلی باشید تا متوجه شوید آن‌ها از خرید خود راضی بوده‌اند یا نه. اگر فروشنده محصولاتی بی‌کیفیت یا تقلبی را عرضه می‌کند، بهتر است به طور کلی از آن فروشگاه خرید نکنید، حتی اگر ارزان‌ترین قیمت را پیشنهاد دهند.

با بررسی این عوامل مطمئن خواهید شد که خریدتان کیفیت خوبی دارد و برای مدت طولانی دوام خواهد آورد. مهم‌ترین عامل، بررسی فروشگاهی است که قصد خرید از آن را دارید، در ادامه فروشگاه پینکی را به شما معرفی می‌کنیم:

فروشگاه پینکی، مرکزی معتبر برای خرید عینک زنانه های کپی

ما یک فروشگاه آنلاین بروز عینک‌های زنانه شیک، باکیفیت و با قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه هستیم. خرید از پینکی مزایای بسیاری برای شما دارد که برخی از مهم‌ترین آنها عبارت‌اند از:

  • تنوع عظیمی از سبک‌ها و رنگ‌ها
  • قیمت‌های بسیار مناسب، مقرون به صرفه و رقابتی
  • عینک‌های با کیفیت و با طول عمر بالا
  • ارسال سریع و فوری
  • شرایط مرجوعی و تعویض آسان
  • تضمین صد درصد رضایت مشتریان

تیم متخصص ما به شما کمک می‌کند تا عینکی را پیدا کنید که نه تنها عالی به نظر می‌رسد بلکه با آن احساس راحتی می‌کنید و کاملاً متناسب با استایل و تیپ شماست. ما مفتخریم که آخرین ترندهای عینک زنانه را عرضه کرده‌ایم و مطمئن می‌شویم که همه مشتریان ما همیشه از خرید خود راضی باشند.

تعلل نکنید! همین الان در فروشگاه ما چرخی بزنید و عینک مورد علاقه خود را پیدا کنید. با قیمت‌های ارزان، کیفیت بالای محصولات و خدمات استثنایی به مشتریان، با اطمینان از فروشگاه ما خرید کنید.

برندهای محبوب عینک زنانه های کپی

از محبوب ترین برندهای عینک زنانه های کپی که در دنیا بسیار پرفروش هستند و طرف‌داران زیادی دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ری بن Ray-Ban
  2. گوچی Gucci
  3. پرادا Prada
  4. ورساچه Versace
  5. تام فورد Tom Ford
  6. شانل Chanel
  7. دیور Dior
  8. اوکلی Oakley
  9. باربری Burberry
  10. مایکل کورس Michael Kors
  11. فندی Fendi
  12. کوچ Coach
  13. کیت اسپید Kate Spade
  14. مارک جیکوبز Marc Jacobs
  15. تیفانی Tiffany & Co
فریم طبی های‌کپی زنانه  

مزایای خرید عینک زنانه های کپی

هنگام خرید عینک زنانه های کپی، باید مزایای آن را نیز در نظر بگیرید تا خریدی آگاهانه و رضایت بخش داشته باشید؛ مهم‌ترین مزایای خرید عینک زنانه های کپی را در ادامه بررسی می‌کنیم:

قیمت ارزان

این عینک‌ها به طور قابل توجهی ارزان‌تر از عینک‌های اصلی و برند هستند.

سبک‌های متنوع

در فروشگاه پینکی، عینک زنانه های کپی در سبک‌های بسیار متنوعی وجود دارند. این به شما امکان می‌دهد عینکی را پیدا کنید که مناسب استایل و شخصیت شما باشد و با توجه به قیمت‌های مناسب آن، شما با پول 1 عینک می‌توانید حداقل 2 یا 3 عینک با کیفیت را بخرید.

طرح‌های مد روز

این عینک‌ها اغلب از روی جدیدترین طرح‌ها و محصولات برندهای محبوب، ساخته می‌شوند. این بدان معناست که بدون پرداخت هزینه‌های زیاد، با جدیدترین سبک‌های مد روز دنیا همراه هستید.

تعویض آسان

اگر از عینک خود خسته شوید، آن را گم کنید یا به هر دلیلی آسیب ببیند، نگران قیمت آن نیستید و به راحتی با کمترین قیمت، یک عینک جدید و زیباتر می‌خرید.

استفاده با استایل های مختلف

همه از خرید 3 – 4 عینک های کپی بر می‌آیند، شما با خرید سبک‌ها و رنگ‌های متفاوت، دیگر نگران استایل خود نیستید و با توجه به تنوع عینک‌هایتان، به راحتی آنها را با سبک و استایل خود ست می‌کنید.

در دسترس بودن

شما به راحتی می‌توانید هر سبکی را با انواع رنگ‌ها و جنس‌های متنوع را در فروشگاه پینکی پیدا کنید و به راحتی آنها را سفارش دهید تا به سرعت به دست شما برسد.

نتیجه گیری

عینک‌های زنانه های کپی جایگزینی مقرون‌به‌صرفه و شیک برای عینک‌های برند هستند که اگرچه ممکن است آنها کیفیتی مشابه عینک‌های اصلی نداشته باشند، اما قیمت آنها تفاوت بسیار فاحشی با عینک‌های برند دارد!

با در نظر گرفتن فاکتورهای مطرح شده در این مقاله، تصمیمی آگاهانه در انتخاب بهترین عینک زنانه برای خود بگیرید. اگر سؤالی دارید آن را در بخش نظرات مطرح کنید تا کارشناسان ما در پینکی پاسخگوی شما باشند.

 

سوالات متداول

+ آیا عینک زنانه های کپی کیفیت پایینی دارد؟

  • این عینک‌ها از نظر کیفیت متفاوت هستند؛ اما با تحقیق و بررسی و انتخاب یک فروشنده معتبر، عینکی با کیفیت بالا را پیدا می‌کنید که عملاً از عینک‌های برند و اصلی قابل تشخیص نیستند.

+ آیا عینک زنانه های کپی به چشم آسیب می‌زند؟

  • این عینک‌ها تمام ویژگی‌های عینک طراح اصلی و برند را دارند و برای چشم شما بی خطر هستند. البته اعتبار فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید نیز مؤثر است!

+ آیا می‌توانم عینک را مرجوع کنم؟

  • بستگی به سیاست مرجوعی فروشگاه دارد. قبل از خرید حتماً قوانین مرجوعی را مطالعه کنید.

+ چگونه می‌توانم فروشگاهی معتبر برای خرید عینک زنانه های کپی پیدا کنم؟

  • رتبه‌بندی‌های سایت و شبکه‌های اجتماعی فروشگاه مانند اینستاگرام را بررسی کنید. از وجود درگاه پرداخت امن مطمئن شوید. نظرات مشتریان را بخوانید و از فروشندگانی که قیمت‌هایی غیر واقعی و بسیار پایین دارند خرید نکنید.
 

راهنمای خرید عینک با پینکی گالری

خرید عینک ضدخش ارزان | عینک خلبانی های کپی | خرید عینک ریبن نشکن | خرید عینک کائوچویی جدید | خرید عینک جنتل مانستر های کپی | خرید عینک گوچی های کپی | خرید عینک بلوکات ارزان خرید عینک شب مردانه/ زنانه | خرید عینک ریبن های کپی | قیمت و خرید عینک آفتابی استاندارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
Scroll to Top