همه چیز درمورد خرید عینک آفتابی استاندارد - پینکی گالری

قیمت و خرید عینک آفتابی استاندارد 

دیور پاستلی Dior

مارک دیور حک شده روی شیشه و دسته ها
استاندارد و uv400
سایز عینک بزرگ،رنگ های روشن استفاده در روز، شب و فضای بسته
وزن عینک سبک

Read More »

عینک آفتابی پرادا (Prada)

مارک پرادا حک شده روی شیشه و دسته ها
استاندارد و uv400
سایز عینک بزرگ
وزن عینک سبک

رنگها: مشکی، قهوه ای پلنگی با دسته های کرم، نارنجی با دسته های کرم،عسلی با دسته های زرشکی،سورمه ای طوسی، کرم با دسته های سبز

Read More »

کارتیر فریم فلزی Cartier

فول مارک کارتیر حک شده روی شیشه و دسته ها
استاندارد و uv400
سایز عینک متوسط، رنگ های روشن استفاده در روز و شب و فضای بسته
وزن عینک سبک

Read More »

عینک ویفرر ریبن Ray-Ban

عینک آفتابی ویفرر ریبن یکی از محبوب ترین مدل های عینک آفتابی می باشد که برای بیشتر فرم های صورت مناسب است.دارای سبک کلاسیک و نوستالژیک است که در همه‌ی زمان‌ها جذاب و شیک بوده است.

قابل استفاده برای خانم ها و آقایان با عدسی uv400 و استاندارد.

Read More »

عینک مورل کائوچویی مستطیل Morel

قابل استفاده برای خانم ها و آقایان
فول مارک از برند مورل، پلاریزه و یو وی۴۰۰
هیچ وزنی ندارد، دسته های بسیار منعطف
سایز عینک متوسط مناسب برای انواع صورت
رنگها در تصویر اصلی به ترتیب از بالا به پایین : مشکی، قهوه ای،طوسی ،سورمه ای

Read More »

حتما شما هم با این نکته موافقید که گران یا جذاب بودن یک عینک دلیلی بر استاندارد بودن آن نیست! اگر ندانید که عینک استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد، به احتمال زیاد یک عینک تقلبی را با قیمت بالا خریداری می‌کنید و در طولانی مدت علاوه‌بر زیان مالی، به چشمان خود نیز آسیب‌های جبران‌ناپذیری وارد می‌کنید!

از آن‌جایی که چشم یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین اعضای بدن انسان است، باید از عینک‌های دارای لنز و شیشه استاندارد استفاده کنید تا مشکلی برای آن پیش نیاید. در این مقاله قصد داریم تا تمام نکات مربوط به خرید یک عینک آفتابی استاندارد از جمله قیمت، ویژگی‌ها و برند‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با پینکی گالری همراه باشید.

قیمت عینک استاندارد

عینک‌های استاندارد به علت کیفیت شیشه و لنز به‌کار‌برده‌شده معمولاً دارای قیمت بالاتری نسبت به عینک‌های تقلبی هستند؛ همچنین علاوه بر شیشه و لنز، کیفیت متریال به کار برده شده برای ساخت قاب و دسته نیز در آن‌ها بالاتر بوده و برای مدت طولانی‌تری پاسخگوی نیاز مشتریان هستند. قیمت عینک‌های استاندارد بر اساس مدل و برند انتخابی متفاوت است و قیمت یک عینک آفتابی استاندارد و باکیفیت، از پایهٔ 300 هزار تومان شروع می‌شود و تا چند میلیون تومان ادامه دارد.

انواع عینک آفتابی استاندارد

عینک‌های استاندارد در مدل‌ها و شکل‌های متفاوتی ساخته می‌شوند. به یاد داشته باشید که تا موقعی که لنز، فریم و شیشه عینک معیارهای لازم را داشته باشد، عینک استاندارد محسوب می‌شود و بدون هیچ ایرادی قابل استفاده است. در ادامه، محبوب‌ترین مدل‌های عینک آفتابی استاندارد را به همراه توضیحات مربوط به هریک معرفی می‌کنیم.

عینک های استاندارد با فریم گرد

این مدل از عینک‌ها حالت قاب گرد دارند و برای چهره‌های مختلف مناسب هستند. عینک‌های استاندارد دارای فریم گرد در ابعاد مختلف تولید می‌شوند. برخی از آن‌ها فریم بسیار کوچک دارند و حالت چهره را به طور کلی عوض می‌کنند و سایر مدل‌ها دارای فریم بزرگ هستند و به چهره شما حالتی جذاب می‌دهند.

عینک های استاندارد با فریم مربعی

این نوع از عینک‌های استاندارد که شکل مربع دارند، در انواع استایل‌ها به ویژه اسپرت استفاده می‌شوند و نام دیگر آن‌ها عینک استاندارد ویفری است. شیشه عینک‌های ویفری به شکلی طراحی شده است تا جلوی پرتوهای مضر آفتاب را به طور کامل بگیرد و به شما یک تجربه خوبی از دیدن محیط اطراف را هدیه دهد.

عینک های استاندارد با فریم فانتزی

یک دسته از عینک‌های استاندارد آن‌هایی هستند که فریم فانتزی دارند و افراد خاص و مشکل‌پسند بیشتر به آن‌ها جذب می‌شوند. از جذاب‌ترین مدل‌ این فریم‌ها لیست زیر نام برده می‌شود.

  • عینک استاندارد مدل گربه‌ای
  • عینک استاندارد مدل مثلثی
  • عینک استاندارد مدل چند ضلعی
  • عینک استاندارد مدل فریم قلب

عینک های استاندارد کوهستانی

عینک‌های استاندارد مخصوص کوهستان در بین کوهنوردان محبوبیت بسیار زیادی دارند. این دسته  از افراد به علت بالا رفتن از کوه، اکثر اوقات در معرض مستقیم نور آفتاب قرار می‌گیرند و به همین دلیل باید از عینک‌های دارای لنز و فریم استاندارد استفاده کنند تا در کنار استحکام کافی فریم، از کیفیت شیشه بالایی نیز برخوردار باشد.

عینک های استاندارد خلبانی

افراد مهم یا کسانی که به پوشش کلاسیک و شیک علاقه دارند از عینک‌های خلبانی استفاده می‌کنند. این مدل از عینک‌ها دارای فریم‌های معمولاً فلزی هستند و مدل استانداردشان دارای بهترین نوع شیشه و لنز است. عینک‌های خلبانی معمولاً فریم طلایی یا نقره‌ای دارند و در انواع مختلفی از لنز‌های رنگی قابل تهیه هستند.

عینک های استاندارد آینه‌ای

این مدل از عینک‌ها دارای شیشه استاندارد هستند و با داشتن حالت آینه، بیشتر نور را بازتاب می‌دهند. شیشه عینک‌های استاندارد آینه‌ای معمولاً نقره‌ای است و در گرفتن عکس، به ویژه عکس سلفی، جذابیت خاصی دارد. لازم به ذکر است آینه‌ای بودن عدسی این نوع عینک، بر میزان و نحوه دید افراد تأثیری ندارد و تنها به دلیل بازتاب نور از بیرون این‌گونه به نظر می‌رسد.

نمونه عینک آفتابی استاندارد - پینکی گالری

مزایای خرید عینک آفتابی استاندارد

مزایای خرید عینک آفتابی استاندارد بسیار زیاد است؛ زیرا این‌گونه از عینک‌ها تمامی استاندارد‌های لازم برای سلامت و کیفیت را رعایت کرده‌اند و هیچ‌گونه آسیبی به چشمان شما وارد نمی‌کنند. در ادامه مهم‌ترین مزایای خرید یک عینک آفتابی استاندارد را بیان می‌کنیم.

محافظت از چشم‌ ها

همان‌طور که گفتیم، چشم‌ها بسیار حساس هستند و استفاده از عینک‌های تقلبی یا عینک‌هایی که در ساخت شیشه آن‌ها از متریال مرغوبی استفاده نشده است، باعث می‌شود تا به چشمان خود آسیب وارد کنید! با خرید عینک استاندارد، محافظت از چشم‌ها به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود و لازم نیست نگران ورود پرتوهای مضر و اشعه‌های منفی نور خورشید به چشمان خود نباشید؛ زیرا یک شیشه استاندارد جلوی تمامی این‌ها را می‌گیرد.

نکته: شیشه‌ عینک‌های تقلبی از بی‌کیفیت‌ترین مواد ممکن ساخته شده است و با قرار گرفتن در نور خورشید، مضرترین پرتو‌ها را به چشم شما منتقل می‌کند و در طولانی مدت بینایی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

ماندگاری بیشتر

با خرید یک عینک آفتابی استاندارد می‌توانید خیال خود را تا حد زیادی از بابت ماندگاری کالای خریداری‌شده راحت کنید و حتی تا چند سال از آن استفاده کنید. در نقطه مقابل اما عینک‌های تقلبی و غیراستاندارد قرار دارند که به دلیل بی‌کیفیت بودن مواد ساخت هیچ‌گونه ماندگاری را از خود نشان نمی‌دهند و بعد از یک بازه زمانی کوتاه، دیگر قابل استفاده نیستند.

احساس راحتی بیشتر

قالب‌های عینک استاندارد با جدید‌ترین معیارهای راحتی روز دنیا مطابقت دارند و این یعنی درصد بالایی از انسان‌ها با زدن آن‌ها بر چشم، احساس راحتی خواهند داشت. راحت بودن با عینک اهمیت بسیار بالایی دارد؛ به این معنا که اگر عینک استاندارد نباشد امکان استفاده از آن برای ساعات طولانی وجود ندارد و پشت گوش‌ها و بینی تحت فشار قرار می‌گیرند.

امکان تعویض قطعات

عینک‌های غیراستاندارد معمولاً تقلبی هستند و امکان تعویض شیشه یا پیچ دسته‌ها برای آن‌ها وجود ندارد؛ این در صورتی است که با خرید یک عینک استاندارد، این امکان وجود دارد تا در صورت نیاز، لنز، شیشه یا دسته را به طور کلی تعویض نمایید.

افزایش ایمنی

با در دست گرفتن عینک‌های تقلبی یا غیر استاندارد، شکنندگی آن‌ها را به طور کامل حس می‌کنید و اگر ناخواسته ضربه‌ای به چشم شما وارد شود، این امکان وجود دارد که بدنه یا شیشه عینک به بدترین حالت ممکن بشکند و قطعات آن وارد چشم شما شود! با استفاده از عینک استاندارد، میزان شکنندگی و پریدگی قطعات درون چشم به حداقل می‌رسد؛ زیرا عینک‌های استاندارد از بهترین متریال ممکن ساخته شده‌اند و قبل از رسیدن به تولید انبوه تست‌ها و آزمایش‌های متعددی را پشت سر گذاشته‌اند.

نوع چسب استفاده شده بر روی شیشه و لنز عینک‌های استاندارد به گونه‌ای است که می‌توانند هنگام وقوع حادثه، حالت اولیه خود را حفظ کرده و فقط ترک بردارند؛ یعنی احتمال شکستن شیشه و پریدن آن درون چشم به حداقل می‌رسد.

ظاهر بهتر

ب زاویه‌بندی و درجه اتصال دسته به بدنه عینک با دقت و به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود؛ این در صورتی است که عینک‌های غیراستاندارد معمولاً چند درجه کج هستند و وقتی آن‌ها را به چشم می‌زنید، تقارن صورت به هم می‌خورد. بنابراین ا استفاده از عینک‌های استاندارد، ظاهر و حالت چهره شما جذاب می‌شود و دیگران از توجه و نگاه‌ کردن به شما لذت می‌برند.

برندهای محبوب خرید عینک آفتابی استاندارد

در ادامه لیست محبوب‌ترین برندها برای خرید عینک آفتابی استاندارد را مشاهده می‌کنید:

  • Ray-Ban
  • Oakley
  • Gentle Monster
  • CHANEL
  • Prada
  • Tom Ford
  • Versace
  • Dior
نمونه عینک آفتابی استاندارد - پینکی گالری

ویژگی های یک فروشگاه مطمئن خرید عینک

کیفیت و اصالت فروشگاه انتخابی شما با جنس عینکی که خریداری می‌کنید ارتباط مستقیم دارد. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های یک فروشگاه مطمئن را عنوان می‌کنیم که لازم است همیشه پیش از خرید به آن توجه داشته باشید.

مشخص بودن کشور سازنده و جزئیات لنز

حتماً از قسمت پشتیبانی وب‌سایت یا متخصصین فروشگاه عینک درمورد کشور و سری ساخت لنز سؤال کنید و از اطلاعات مربوط به آن آگاه شوید. عینک‌های استاندارد همگی دارای لنز و شیشه‌های معتبر و با اصالت هستند.

پشتیبانی قدرتمند و دلسوزانه

وب‌سایت یا فروشگاه موردنظر شما باید پشتیبانی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و به خواسته و سؤالات شما به صورت دقیق و کامل پاسخ بدهد. افراد و مجموعه‌هایی که عینک‌های استاندارد را به فروش می‌رسانند نسبت به کیفیت محصولات خود مطمئن هستند و حاضرند تا با بیشترین جزئیات ممکن، توضیحات مربوط به آن را برای مشتریان ارائه دهند.

وجود مشتری های وفادار

حتماً شبکه‌های اجتماعی فروشگاه یا وب‌سایت موردنظر خود را چک کنید و کامنت‌های مشتریان را بخوانید. انجام این کار باعث می‌شود تا نسبت به کیفیت حقیقی عینک‌ها آگاه شوید. کار دیگری که مفید است، این است که یکی از مشتریان که در شبکه‌های اجتماعی درمورد کیفیت عینک‌ها نظر داده است را پیدا کنید؛ سپس به او پیام بدهید و درمورد کیفیت و کارایی عینکی که از آن فروشگاه خریداری کرده است سؤال کنید.

ارائه گارانتی برای عینک

فروشگاه‌های مطمئن برای عینک‌های خود گارانتی در نظر می‌گیرند؛ یعنی در صورت بروز هرگونه مشکل برای عینک، این امکان وجود دارد که تحت شرایط خاص عینک را تعویض کنید یا بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه اضافه، درخواست انجام تعمیرات لازم برای آن را ثبت کنید.

ضمانت بازگشت وجه

فروشگاه‌های مطمئن، خود از استاندارد بودن عینک‌هایشان مطلع هستند و تردیدی در آن ندارند؛ به همین دلیل ضمانت بازگشت وجه را روی محصولات قرار می‌دهند و اگر به هر دلیل بعد از سفارش پشیمان شدید، این امکان وجود دارد تا هزینه پرداختی خود را پس بگیرید.

قیمت‌های معقول

حتماً قیمت مدل عینک مورد نظر خود را در فروشگاه‌های مختلف چک کنید تا از منطقی بودن آن مطلع شوید. برخی از فروشگاه‌ها تنها بر اساس حاشیه سود خود قیمت را برای عینک تعیین می‌کنند و این در صورتی است که عینک آفتابی عرضه‌شده توسط آن‌ها هیچ کدام از معیارهای یک عینک آفتابی استاندارد را ندارد.

فروشگاه عینک پینکی: مرجع خرید عینک استاندارد

اگر به دنبال یک مرجع معتبر برای خرید عینک استاندارد هستید اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اید، ما به شما گالری عینک پینکی را پیشنهاد می‌دهیم. این فروشگاه برای تمامی محصولات خود ضمانت بازگشت وجه در نظر گرفته است و تمام لنز عینک‌ها دارای استانداردهای جهانی و UV400 هستند.

گالری عینک پینکی با راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود، قصد دارد تا بهترین و باکیفیت‌ترین عینک‌ها را با معقول‌ترین قیمت ممکن به دست شما برساند. این مجموعه به عنوان هدیه یک عدد قاب و دستمال عینک را به صورت کاملاً رایگان در کنار عینک قرار می‌دهد. تمامی عینک‌های موجود در فروشگاه تا 24 ساعت پس از دریافت، امکان مرجوعی و تعویض را دارند.

عکس‌های قرارداده‌شده برای عینک‌ها در فروشگاه پینکی کاملا واقعی بوده و دارای بالاترین کیفیت ممکن هستند و پشتیبانی قدرتمند پینکی به شما کمک می‌کند تا بر اساس حالت چهره و سلیقه، بهترین مدل عینک را برای خود انتخاب کنید و یک خرید ایده‌آل داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر، کافی است تا با شماره موجود در سایت تماس برقرار کنید.

نکات مهم در هنگام خرید عینک استاندارد

رعایت نکات زیر به شما کمک می‌کند تا بهترین عینک استاندارد ممکن را خریداری کنید.

تست کردن عینک قبل از خرید

اگر عینک را به صورت حضوری می‌خرید، حتماً آن را به صورت کامل روی صورت خود تست کنید و خود را درون آینه به طور کامل با جزئیات نگاه کنید. عینک باید با چهره شما سازگاری داشته باشد و به جذابیت بیشتر شما کمک کند. اگر عینک را به صورت اینترنتی می‌خرید، حتماً از وب‌سایتی خرید کنید که قابلیت مرجوعی یا تعویض کالا برای حداقل 24 ساعت بعد از دریافت را داشته باشد؛ این‌گونه اگر متوجه شدید که عینک با چهره شما سازگار نیست، به راحتی می‌توانید آن را تعویض کنید.

توجه به اعتبار و قدمت برند

برای این که از استاندارد بودن عینک خود اطمینان کامل پیدا کنید، درمورد برند موردنظر تحقیقات لازم را انجام دهید و سعی کنید یک برند با قدمت بالا را انتخاب کنید. شرکت‌های تولیدی عینک باکیفیت برای جلب رضایت مشتری بهترین متریال را برای ساخت عینک به کار می‌برند و تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا مخاطب از آن‌ها نهایت رضایت را داشته باشد.

توجه به رنگ و کیفیت لنز

حتماً از رنگ لنز مطلع شوید و اگر می‌خواهید عینک را به صورت اینترنتی بخرید، در قسمت توضیحات محصول نسبت به رنگ و کیفیت لنز و شیشه آگاهی لازم را به دست بیاورید.

توجه به ظاهر عینک

حتماً به شکل فریم و نوع دسته‌های آن توجه داشته باشید. مدل انتخابی باید با ظاهر و حالت صورت شما همخوانی داشته باشد؛ در غیر این صورت عینک خریداری‌شده روی چهره شما جذابیتی ایجاد نمی‌کند و به نوعی پول خود را هدر داده‌اید.

نحوه مراقبت و نگهداری از عینک استاندارد

برای این که میزان کارایی عینک استاندارد شما به حداکثر برسد، باید یک سری نکات را رعایت کنید.

خرید یک قاب محافظ باکیفیت

شما باید بهترین نوع قاب محافظ را برای عینک خود خریداری کنید. قاب‌های بی‌کیفیت هیچ فایده‌ای ندارند و محافظت از عینک شما را به صورت کامل انجام نمی‌دهند. خرید یک قاب محافظ با جنس عالی همیشه ارزشش را دارد و باعث می‌شود تا هیچ آسیبی به قاب یا شیشه عینک شما وارد نشود.

تمیز کردن روزانه شیشه عینک

تمیز نکردن شیشه عینک باعث می‌شود تا لکه‌ها روی لنز باقی بمانند و در طولانی مدت خطوط بیشتری روی شیشه قرار بگیرد. حتماً شیشه و دسته‌های عینک خود را به طور روزانه پاک کنید؛ حتی اگر روزانه برای مدت             طولانی از عینک خود استفاده می‌کنید و دمای محیط بالا است، به شما پیشنهاد می‌کنیم دو تا سه بار در روز عینک خود را پاک کنید.

خرید بند محافظ برای عینک

عینک‌های استاندارد و اورجینال ارزش بالایی دارند و برای این که میزان آسیب وارد به آن‌ها کاهش پیدا کند، یک بند محافظ خریداری کنید. وصل کردن بند محافظ به دسته‌های عینک باعث می‌شود تا عینک شما دیگر در معرض افتادن روی زمین یا شکسته شدن قرار نگیرد.

پاک کردن ذرات چسبیده به عینک

استفاده طولانی مدت و مداوم از عینک باعث می‌شود تا اثر لکه‌هایی مانند لکه عرق روی قسمت دسته‌ها باقی بماند، بنابراین قبل از این که عینک را با پارچه تمیز کنید، با یک پارچه خیس این لکه‌ها را از بین ببرید. اگر این کار را انجام ندهید و مستقیم سراغ پاک کردن قسمت‌های مختلف عینک بروید، این امکان وجود دارد تا لکه‌ روی بقیه فریم و شیشه پخش شود و به عینک آسیب برساند.

عینک را در دمای بالا استفاده نکنید

در محیط‌های بسیار گرم و دارای رطوبت بالا از عینک استفاده نکنید؛ زیرا به شیشه‌های آن آسیب وارد می‌شود و ممکن است که کیفیت اولیه خود را از دست بدهد؛ همچنین اگر جنس فریم عینک پلاستیکی باشد، ممکن است با قرار گرفتن در معرض حرارت و رطوبت بالا از فرم اولیه خود خارج شود.

لوازم جانبی یک عینک آفتابی استاندارد - پینکی گالری

توصیه های پایانی خرید عینک آفتابی استاندارد

در این مقاله درمورد تمام نکات مربوط به خرید عینک استاندارد صحبت کردیم و رنج قیمتی آن را نیز ذکر کردیم. در نظر داشته باشید که عینک آفتابی یک نوع سرمایه‌گذاری برای سلامت چشم‌های شما است و هرچقدر که عینک باکیفیت‌تری تهیه کنید، نتیجه بهتری دریافت می‌کنید. به نظر شما یک عینک استاندارد دارای چه ویژگی‌هایی است؟ شما تجربه خرید از کدام برند‌های عینک آفتابی را داشته‌اید؟ نظرات خود را زیر همین مقاله ارسال کنید تا دیگران نیز بتوانند از تجربه شما استفاده کنند.

 

سؤالات متدوال

+ عینک آفتابی رنگ استاندارد چیست؟
  • رنگ های تیره (قهوه ای/خاکستری/سبز) برای استفاده روزمره و بیشتر فعالیت های خارج از منزل ایده آل هستند. سایه‌های تیره‌تر عمدتاً برای از بین بردن درخشش و کاهش خستگی چشم در شرایط متوسط تا روشن در نظر گرفته شده‌اند. لنزهای خاکستری و سبز رنگ ها را تغییر نمی دهند، در حالی که لنزهای قهوه ای ممکن است باعث ایجاد اعوجاج جزئی شوند.
+ چگونه یک عینک آفتابی را انتخاب کنم؟
  • بله روش‌های مختلفی برای از بین بردن خراش روی عینک وجود دارد، مانند استفاده از خمیر دندان، جوش شیرین یا پاک کننده صنعتی.
+ آیا عینک‌های ضد خش گران‌تر از عینک‌های معمولی هستند؟
  • ابتدا شکل صورت خود را در نظر بگیرید. صورت های گرد یا بیضی شکل در عینک هایی با لبه های نرم و گرد بهتر به نظر می رسند. اگر صورت مربع یا زاویه‌دار دارید، عینک‌هایی با خطوط مستقیم و زاویه‌های تیز انتخاب کنید. دوم، به رنگ لنزهای خود فکر کنید
 

راهنمای خرید عینک با پینکی گالری

خرید عینک ضدخش ارزان | عینک خلبانی های کپی | خرید عینک ریبن نشکن | خرید عینک کائوچویی جدید | خرید عینک جنتل مانستر های کپی | خرید عینک گوچی های کپی | خرید عینک بلوکات ارزان | قیمت عینک زنانه های کپی | خرید عینک شب مردانه/ زنانه | خرید عینک ریبن های کپی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
Scroll to Top