خرید عینک شب مردانه و زنانه - پینکی گالری

خرید عینک شب مردانه/ زنانه

خرید عینک شب مردانه/زنانه

آیا قصد خرید یک عینک شب مردانه یا زنانه را دارید؟ بسیاری از افراد اطلاعی از مزایای این نوع عینک‌ها نداشته و فکر می‌کنند عینک با شیشه رنگی تنها مخصوص روزهای آفتابی است؛ اما باید بدانید عینک‌های شب علاوه بر ایجاد یک استایل متفاوت و منحصربه‌فرد، به دید شما در تاریکی نیز کمک زیادی می‌کنند!

حتما خواننده معروف معین را می‌شناسید؛ آیا تابه‌حال او را بدون عینک شب در کنسرت‌هایش دیده‌اید؟ احتمالا خیر! آیا به نظرتان این موضوع تنها به استایل او بستگی دارد؟!

همین مثال کوچک اهمیت استفاده از عینک‌های شب را برای شما مشخص می‌کند؛ در این مقاله به طور مفصل به انواع، مزایا، نکات خرید، نگه‌داری و ویژگی‌های یک فروشگاه معتبر برای خرید انواع عینک‌های شب خواهیم پرداخت.

عینک شب چیست؟

یکی از مشکلات رایج بسیاری از ما دید ضعیف و تار در شب است؛ البته این موضوع فقط مربوط به افراد مسن نبوده و جوانان نیز با این مسئله دست و پنجه نرم می‌کنند؛ حال به نظرتان چاره چیست؟

استفاده از عینک شب یکی از بهترین راه‌حل‌های این مشکل است؛ در واقع این نوع عینک‌ها شیشه‌های روشنی داشته و با حذف نورهای آبی و پرتوهای نور، باعث دید بهتر شما در تاریکی می‌‌شوند.

البته باید بدانید این نوع عینک‌ها هیچ‌گونه خاصیت ضدآفتاب و UV ندارند؛ اما بدون آسیب و ضرر، دید شما را بهبود می‌بخشند. حتما بارها دیده‌اید بسیاری از افراد از عینک‌هایی با رنگ روشن در شب (مثل خواننده‌ها) استفاده می‌کنند، این موضوع تنها به استایل مربوط نبوده و تاثیر بسیار زیادی بر دید آن‌ها دارد.

آن‌چه در انتخاب یک عینک شب مهم است این است که این محصول انواع مختلفی دارد وهر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند.

رانندگی با عینک دید در شب - پینکی گالری

معرفی انواع عینک‌های شب

عینک‌های زنانه و مردانه شب انواع مختلفی دارند که در بخش زیر ویژگی‌های هر کدام را برایتان توضیح می‌دهیم.

1.    عینک شب با شیشه زرد

این نوع عینک‌ها یکی از پرطرف‌دارترین انواع عینک‌های شب بوده و در زمان‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ این عینک‌ها برای هواهای مه‌آلود و در نور کم بسیار مناسب بوده و دید بسیار واضح‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهند. یکی دیگر از کاربردهای این عینک، استفاده در روی برف و در هنگام ورزش اسکی است.

البته حواستان باشد به طور مکرر و به مدت طولانی از آن استفاده نکنید؛ زیرا این عینک شب به مرور زمان و در صورت استفاده زیاد، به چشمتان آسیب وارد می‌کند.

2.    عینک شب پلاریزه

عینک شب پلاریزه نیز یکی از محبوب‌ترین عینک‌های شب بوده و فیلترهای شیمیایی مخصوصی دارد که از ورود نورهای منعکس شده به چشمانتان جلوگیری می‌کند؛ به همین دلیل با استفاده از آن دید بسیار واضحی را در شب و مکان‌های کم‌نور خواهید داشت.

3.    عینک دید در شب ضد تشعشعی

این نوع عینک میدان دید شما را افزایش داده و باعث دید بسیار بهتری در شب می‌شود. این عینک‌ها لنزهای روشن و باکیفیتی داشته و از طرفی جلوه و ظاهری بسیار شیک را برای شما به ارمغان می‌آورند.

4.    عینک شب RIVBOS

این نوع عینک‌ها را حتما در اطرافتان بسیار دیده‌اید؛ عینک‌های RIVBOS عدسی‌های آینه‌ای شکل داشته و علاوه بر دید خوب در شب، جلوه زیبایی به استایلتان می‌دهند.

خیلی از افراد فکر می‌کنند عینک‌های شب فقط جنبه زیبایی داشته و از مزایای آن اطلاعی ندارند؛ اما جالب است بدانید خیلی از افراد به دلیل مزایای آن از عینک‌های شب استفاده می‌کنند؛ در بخش بعد با تعدادی از اصلی‌ترین ویژگی‌های آن‌ها آشنا می‌شوید.

مزایای استفاده از عینک‌های شب

عینک‌های شب ویژگی‌های متفاوتی دارند و همین موضوع باعث محبوبیت زیاد آن‌ها شده‌ است. در بخش زیر تعدادی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از عینک شب را می‌بینید.

1.    افزایش کنتراست

عدسی‌های این عینک‌ها میزان کنتراست تصاویر را افزایش داده و در نتیجه دید بسیار واضح‌تری را برای افراد ایجاد می‌کنند. عینک‌های شب نورهای آبی را مسدود کرده و روشنایی زیاد و اذیت‌کننده را از بین می‌برد.

2.    کاهش بازتاب نوری

عینک‌های دارای پوشش‌های پلاریزه تا حد بسیار زیادی بازتاب‌های نوری و نورهای خیر‌ه‌کننده را از بین می‌برند؛ به همین دلیل با استفاده از آن دید بسیار بهتر و راحت‌تری در شب خواهید داشت.

3.    تنوع زیاد

عینک‌های شب تنوع بسیار زیادی داشته و در طیف‌های مختلفی از رنگ‌ زرد تا خردلی وجود دارند؛ به همین دلیل دست بازی در انتخاب دارید.

4.    دارای پوشش ضد انعکاس

این عینک‌ها دارای پوشش ضد انعکاس بوده و بازتاب نورهای خودرو و چراغ‌های خیابان را کاهش داده و حتی در برخی موارد به دید بهتر در هنگام رانندگی نیز کمک می‌کنند.

همان‌طور که می‌دانید این نوع عینک‌ها تنوع زیادی دارند؛ اما برندهای معروف و محبوبی از آن‌ها نیز وجود دارند که شاید نام آن‌ها را شنیده باشید. در قسمت زیر تعدادی از آن‌‌ها را مشاهده می‌کنید.

تأثیر رانندگی با عینک دید در شب - پینکی گالری

معرفی برندهای محبوب عینک شب

عینک‌‌‌های شب زنانه و مردانه با مارک‌های معروفی در بازار وجود دارند؛ در ادامه  با تعدادی از محبوب‌ترین برندهای عینک شب آشنا خواهید شد:

  • عینک شب گوچی
  • عینک شب برند پلیس
  • عینک دید در شب مارک بولگاری
  • عینک شد چنل
  • عینک دید در شب ری بن
  • عینک شب پرادا
  • عینک شب مارک لاگوست
  • عینک دید در شب مانستر

خیلی از افراد در هنگام خرید عینک شب زنانه و مردانه به هیچ نکته‌ای توجه نکرده و خیلی سرسری خرید خود را انجام می‌دهند؛ اما باید بدانید چشم یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین اعضای صورت بوده و در صورت استفاده از یک عینک نامناسب، آسیب‌های زیادی به آن وارد می‌شود؛ به همین دلیل حتما موارد زیر را مدنظر خود قرار دهید.

نکات ضروری در خرید عینک دید در شب

حواستان باشد قبل از خرید عینک شب مانند عینک‌های طبی به‌قدر کافی دقت به خرج داده و به نکات مختلف زیر توجه کنید:

  1. اگر چشمتان به عوامل مختلفی مثل نور حساسیت داشته و یا ضعیف است، حتما برای اطمینان بیشتر به پزشک مراجعه کنید.
  2. اگر بیماری خاصی مثل دیابت دارید، حتما آن را با پزشک خود در میان بگذارید؛ زیرا در برخی موارد بینایی شما مخصوصا در شب کاهش می‌یابد.
  3. حتما به جنس و کیفیت عینک توجه کنید؛ مخصوصا اگر برای رانندگی در شب به آن نیاز دارید!
  4. حتما از فروشگاه معتبری خرید کرده به هر فروشنده‌ای اعتماد نکنید!

حال به نظرتان یک فروشگاه خوب و معتبر برای خرید عینک شب مردانه و زنانه چه ویژگی‌هایی دارد؟ در هنگام انتخاب فروشگاه یا مغازه موردنظرتان حتما به موارد زیر توجه کنید.

ویژگی‌های یک فروشگاه مطمئن عینک شب

قطعا یک فروشگاه مطمئن ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایر مراکز متمایز می‌کنند؛ این مزایا و ویژگی‌ها را در بخش زیر می‌بینید.

1.    ارائه مشاوره‌های تخصصی

جالب است بدانید تمام فروشگاه‌ها این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار نداده و تنها نقش فروشنده را ایفا می‌کنند؛ اما شما باید بدانید برای خرید کالای مهمی مثل عینک حتما نیاز به راهنمایی دارید! به همین دلیل فروشگاهی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز، بودجه و سلیقه شما بهترین عینک‌های شب را در اختیارتان قرار دهند؛ با این کار شما قطعا عینک مناسب خود را انتخاب خواهید کرد!

2.    دارای شبکه‌ اجتماعی جذاب

یکی از ویژگی‌های یک فروشگاه عینک خوب، وب‌سایت و یا شبکه‌های اجتماعی جذاب و به‌روز است؛ در واقع این که این فروشگاه‌ها شبکه‌های اجتماعی خود را به طور مداوم به‌روزرسانی کرده و از طریق آن‌ها محتواهای خلاقانه و جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند نشان می‌دهد که برای افزایش سطح آگاهی مشتری خود اهمیت قائلند.

3.    امکان تست و مرجوع کردن کالا

عینک یکی از کالاهای بسیار حساس بوده که باید حتما متناسب با فرم صورت باشد و بسیار پیش می‌آید افراد پس از خرید و تست محصول، متوجه عدم تناسب آن با چهره خود می‌شوند.

به همین دلیل شما باید حتما از امکان مرجوع کردن محصولات اطمینان حاصل کنید؛ با این کار می‌توانید با خیال راحت خرید خود را انجام داده و در صورت عدم تناسب با سلیقه و نیازتان، خیلی راحت آن را پس فرستاده و پول خود را دریافت کنید!

4.    ارائه محتواهای آموزشی

یکی از مهم‌ترین موارد در فروشگاه‌های اینترنتی ارائه محتواهای آموزشی و پرکاربرد به کاربران خود است؛ آیا دلیل آن را می‌دانید؟ زیرا خیلی از افراد از اهمیت استفاده از عینک‌های شب، طریقه نگه‌داری از آن، نکات انتخاب و … اطلاعی نداشته و با مشکلات مختلفی روبه‌رو می‌شوند.

خیلی از فروشگاه‌ها محتواها و پست‌های آموزشی فوق‌العاده‌ای را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند و با انتخاب آن‌ها می‌توانید علاوه بر عینک‌های باکیفیت، از آموزش‌های تخصصی نیز برخوردار شده و خرید بهتری داشته باشید.

5.    خدمات پس از فروش

جالب است بدانید خیلی از فروشگاه‌ها پس از فروش محصولات دیگر شما را نمی‌‎شناسند و حتی در صورت ایجاد مشکل نیز پاسخ‌گوی شما نخواهند بود! یک فروشگاه عینک معتبر پس از فروش محصولات نیز خدمات عالی به شما ارائه داده و همیشه آماده کمک‌رسانی به شما است.

این موضوع در جلب اعتماد مشتریان تاثیر بسیار زیادی داشته و حس اطمینان عالی را به شما منتقل می‌کند. حال آیا فروشگاه یا مرکز معتبری را با چنین ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای می‌شناسید؟ فروشگاه پینکی گالری یکی از بهترین مراکز خرید عینک شب مردانه و زنانه بوده و خدمات فوق‌العاده‌ای را به شما ارائه می‌دهد.

عینک شب زنانه - پینکی گالری

پینکی گالری معتبرترین مرکز خرید عینک شب مردانه و زنانه

پینکی گالری یکی از بهترین و محبوب‌ترین مجموعه‌ها در زمینه خرید انواع عینک‌‌های شب، آفتابی، بلوکات و… بوده و بالاترین کیفیت را به شما عرضه می‌کند. اصلا امکان ندارد شما قصد خرید عینک خاصی را داشته باشید و از این فروشگاه دست خالی برگردید!

این مجموعه به سلیقه‌ها، نیازها و بودجه تمام افراد توجه کرده و انواع و اقسام عینک‌ها را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. از طرفی کارشناسان این مجموعه بهترین مشاوره‌ها را به شما ارائه کرده و در انتخاب و خرید عینک مناسب خود به شما کمک زیادی می‌کنند.

بنابراین اگر دنبال عینک‌های شب متنوع، باکیفیت و البته اقتصادی می‌گردید، حتما به فروشگاه پینکی گالری سری بزنید.

نحوه محافظت و نگهداری از عینک شب

خیلی از افراد تنها در هنگام خرید حواسشان را جمع کرده و پس از آن، نکات مهم مراقبت از کالای خریداری‌شده را پشت گوش می‌اندازند؛ بنابراین توصیه می‌شود پس از خرید عینک شب مردانه یا زنانه، به تمام نکات زیر دقت نمایید.

1.    شستشو با آب تمیز یا اسپری

اگر قصد دارید عینک خود را با آب تمیز کنید، در ابتدا دستان خود را بشویید تا آلودگی‌های آن به لنز عینکتان منتقل نشود. از طرفی توصیه می‌کنم برای راحتی و تمیزی بیشتر، اسپری‌های مخصوص عینک را از مراکز یا داروخانه‌ها تهیه و در مواقع نیاز استفاده کنید.

2.    استفاده از دستمال‌های مخصوص

خیلی از افراد برای تمیز کردن انواع عینک‌های خود از هر چیز که در دسترسشان باشد استفاده می‌کنند؛ این کار کاملا اشتباه است! هرگز از دستمال‌های پرزدار و زبر، حوله و… برای این کار استفاده نکنید؛ زیرا خیلی راحت لنزهای عینک را خراش می‌دهند.

دستمال‌های مخصوص پاک کردن عینک در بیشتر فروشگاه‌ها موجود بوده و از طرفی پینکی گالری در هر خرید یک عدد جعبه و دستمال مخصوص را نیز به شما هدیه می‌دهد.

3.    نگهداری در جعبه مخصوص

زمانی که به عینک شب خود نیازی ندارید، آن را روی میز، زمین و یا روی سر خود قرار ندهید؛ بهترین راه برای جلوگیری از آسیب یا آلودگی، قرار دادن آن در جعبه مخصوص خودش است.

4.    فشار ندادن فریم روی بینی

سعی کنید با ملایمت با عینک خود رفتار کرده و آن را به آرامی روی چشمان خود بگذارید؛ فشار دادن عینک روی بینی، علاوه بر آسیب و یا تغییر شکل فریم عینک، به مرور زمان روی بینی‌تان نیز ردی باقی می‌گذارد که ممکن است برای بعضی اقراد خوشایند نباشد.

5.    قرار ندادن عینک در گرما

یکی از مهم‌ترین نکات مراقبت از عینک‌های شب، قرار ندادن آن‌ها در دمای بالا است؛ زیرا امکان آسیب به عدسی‌های آن در گرما وجود دارد.

تا اینجا شما با تمام نکات مورد نیاز برای خرید عینک شب مردانه و زنانه آشنا شدید؛ اگر سوال یا نیاز به اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید؛ حتما با کارشناسان ما در مجموعه پینکی گالری در تماس باشید.

نکات پایانی برای خرید عینک شب

در این مقاله شما با مزایا، انواع، نکات خرید و… عینک‌های شب آشنا شدید؛ در انتها توصیه می‌کنم اگر چشمان حساس و یا ضعیفی دارید، حتما قبل از خرید به پزشک یا شخصی حرفه‌ای در این زمینه مراجعه کرده و سپس با خیالی راحت اقدام به خرید کنید.

از طرفی اگر نیاز به راهنمایی دارید، با مشاوران ما در مجموعه پینکی گالری در ارتباط بوده و نظرات خود را نیز در بخش زیر با ما در میان بگذارید. این روزها عینک‌های شب یکی از جذاب‌ترین اکسسوری‌ها در استایل افراد هستند؛ بنابراین با ارسال این مقاله برای دوستانتان، آن‌ها را نیز با مزایای این عینک‌ها آشنا کنید.

 

سؤالات متداول

+ چرا رنگ عدسی عینک‌های شب اغلب زرد است؟

  • لنزهای زرد با فیلتر نور آبی و افزایش کنتراست، کیفیت دید را افزایش می‌دهند.

+ بیشترین کاربرد عینک دید در شب چیست؟

  • کاربرد عمومی عینک دید در شب برای رانندگی است؛ از این‌رو با نام عینک رانندگی در شب نیز شناخته می‌شود.

 

راهنمای خرید عینک با پینکی گالری

خرید عینک ضدخش ارزان | عینک خلبانی های کپی | خرید عینک ریبن نشکن | خرید عینک کائوچویی جدید | خرید عینک جنتل مانستر های کپی | خرید عینک گوچی های کپی | خرید عینک بلوکات ارزان | قیمت عینک زنانه های کپی | خرید عینک ریبن های کپی | قیمت و خرید عینک آفتابی استاندارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
Scroll to Top