راهنمای خرید عینک آفتابی مردانه ارزان

خرید عینک آفتابی ارزان مردانه

عینک آفتابی (فریم فلزی) Prada

فول مارک از برند پرادا.قابل استفاده برای خانم ها و آقایان

کاملا استاندارد و uv400

بسیار سبک و خوش صورت با سایز متوسط مناسب برای انواع مدل صورت.

Read More »

عینک آفتابی ریبن Ray-Ban

عینک ریبن پلاریزه و uv400 به همراه پک اورجینال ریبن، شامل قاب چرمی و دستمال و کاتالوگ و دفترچه ریبن

کیفیت عینک همانند اورجینال بسیار بسیار با کیفیت

قابل استفاده برای خانم ها و آقایان، سایز متوسط و بسیار سبک

Read More »

عینک آفتابی ترندی MARC JACOBS

اینکار به همراه بند عینک (رایگان) بوده و مناسب برای هر سایز صورت میباشد.قابل استفاده برای خانم ها و آقایان با قابلیت طبی کردن

بسیار سبک و زیبا، استاندارد و uv400

Read More »

عینک ویفرر ریبن Ray-Ban

عینک آفتابی ویفرر ریبن یکی از محبوب ترین مدل های عینک آفتابی می باشد که برای بیشتر فرم های صورت مناسب است.دارای سبک کلاسیک و نوستالژیک است که در همه‌ی زمان‌ها جذاب و شیک بوده است.

قابل استفاده برای خانم ها و آقایان با عدسی uv400 و استاندارد.

Read More »

عینک مستطیلی MOSCOT

عینک از برند موسکات،کاملا استاندارد و uv400.قابل استفاده برای خانم ها و آقایان، بسیار سبک مناسب هر سایز صورت، در تصویر اصلی رنگها به ترتیب از بالا به پایین: مشکی،عسلی، طوسی،سبز،سورمه ای و سفید

Read More »

عینک مربعی MOSCOT

عینک از برند موسکات،کاملا استاندارد و uv400.قابل استفاده برای خانم ها و آقایان، بسیار سبک مناسب هر سایز صورت، در تصویر اصلی رنگها به ترتیب از بالا به پایین: مشکی،عسلی، طوسی،سبز،سورمه ای و سفید

Read More »

عینک آفتابی یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌های مردانه در زندگی روزمره است که علاوه‌بر شکل دادن به استایل شخصی، نقش مهمی در سلامت چشم و بهبود دید ایفا می‌‌کند. این عینک‌‌ها در انواع طرح‌ها، سبک‌ها و قیمت‌ها موجود هستند؛ از طراحی‌‌های کلاسیک و رسمی تا طرح‌های مدرن و اسپرت، از عینک‌های اورجینال و گران‌قیمت تا انواع ها‌کپی و کپی، هرکسی می‌‌تواند عینکی را پیدا کند که به سبک و علاقه‌اش خودش می‌‌خورد. همچنین، عینک‌‌های آفتابی گاهی با کاربردهای خاص و برای افراد ویژه طراحی می‌شوند، برای مثال عینک‌های آفتابی ورزشی یکی از عینک‌هایی است که به‌طور ویژه برای ورزشکاران ساخته می‌شود.

همان‌طور که گفته شد، امروزه عینک‌‌های آفتابی مردانه از تنوع قیمتی بالایی برخوردارند و لزوماً قیمت پایین یک عینک نمی‌تواند ناشی از کیفیت پایین آن باشد. به استثناء عینک‌های اورجینال که مشتریان خاص خود را دارند، رقابت در بازار تولید محصولات های‌کپی باعث شده است قیمت به عنوان یکی از فاکتورهای اصلی جذب خریدار در نظر گرفته شود؛ بنابراین انجام انتخاب با شناخت و آگاهی کافی می‌تواند به خرید یک عینک آفتابی باکیفیت و  ارزان مردانه منجر شود.

عینک‌های ارزان معمولاً از جنس‌‌های مختلفی از جمله پلاستیک، فلز، تیتانیوم و چوب ساخته شده‌‌‌اند که هر کدام از آن‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارد؛ برای مثال عینک‌‌های پلاستیکی به‌طور کلی سبک‌‌تر و ارزان‌تر، عینک‌‌های فلزی و تیتانیومی قوی‌تر و مقاوم‌تر و عینک‌های دسته‌چوبی خاص و منحصربه‌فرد هستند. علاوه‌بر این، عینک‌های آفتابی مردانه با قیمت مناسب می‌‌توانند با انواع عدسی‌‌های مختلف نظیر عدسی طبی یا لنز ضدخش ارائه شوند که این موضوع نیز بر قیمت آن‌ها اثرگذار است.

در مجموع چنین می‌توان گفت که عینک‌های آفتابی به عنوان یک وسیله‌ی مهم در ساخت استایل شخصی به افراد این امکان را می‌‌دهد تا ظاهر خود را بهبود بخشند و پینکی گالری فرصت این تغییر را با تنوع محصولات، کیفیت بالا و قیمت مناسب به بهترین شکل ممکن فراهم کرده است.

 

بهترین برندهای عینک آفتابی مردانه

برندهای زیر را می‌توان از معروف‌ترین برندهای عینک آفتابی مردانه دانست که چنانچه به دنبال خرید عینک اورجینال باشید حتماً یکی از گزینه‌های موجود شما خواهند بود، با این‌حال پینکی گالری این فرصت را برایتان فراهم کرده است که نسخه‌ی های‌کپی بسیاری از این عینک‌ها را با کم‌ترین تفاوت با نسخه‌ی اصل و اختلاف قیمت باورنکردنی خریداری نمایید.
  • پلیس (Police)
  • جورجیو ولنتی (Giorgio Armani)
  • ریبن (Ray-Ban)
  • اوکلی (Oakley)
  • پرسول (Persol)
  • گوچی (Gucci)
  • دولچه گابانا (DOLCE&GABBANA)
  • تام فورد (Tom Ford)
  • دیور (Dior)
  • ورساچه (Versace)
  • مایکل کورس (Michael Kors)
  • جنتل مانستر (Gentle Monster)
  • پرادا (prada)

انواع عینک آفتابی مردانه

عینک‌های آفتابی مردانه تنوع بی‌نظیری دارند که می‌توان آن‌ها در دو دسته‌ی اصلی کلاسیک و اسپرت قرار داد. علاوه‌بر این، عینک‌های آفتابی مردانه انواع دیگری نیز دارند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

عینک آفتابی مردانه کلاسیک

این عینک‌ها دارای طرح‌های ساده و کلاسیک هستند و معمولاً به صورت مستطیلی یا گرد طراحی شده‌اند. عینک آویاتور یکی از شناخته‌شده‌ترین انواع این عینک است که طرح اصلی آن توسط برند ریبن (Ray-Ban) معرفی شده و اکنون نیز توسط بسیاری از برندهای دیگر تولید می‌شود.

عینک آفتابی مردانه اسپرت

این نوع عینک‌ها برای استایل‌های غیررسمی و کژوال مناسب‌اند و در بیشتر موارد از مواد سبک و مقاومی مانند پلاستیک ساخته می‌شوند.

عینک آفتابی طراحی‌شده

این عینک‌ها دارای طرح‌ها و جزئیات منحصر‌به‌فردی هستند و اغلب به‌طور ویژه توسط برندهای مشهور برای مشتریان خاص طراحی و تولید می‌شوند.

عینک آفتابی ورزشی

این نوع عینک‌‌ها برای ورزش‌‌های خاصی مانند دوچرخه‌سواری، دویدن، اسکی و … طراحی شده و از قابلیت‌هایی مانند مقاومت در برابر ضربه، ضد بخار و ضدتعریق بودن برخوردارند.

عینک آفتابی ارزان مردانه

انتخاب فریم عینک آفتابی مردانه براساس فرم صورت

یکی از نکات مهم در انتخاب فریم عینک آفتابی مردانه، تناسب آن با فرم صورت است که می‌تواند تفاوت نتیجه‌ی خرید یک عینک معمولی و یک عینک عالی را مشخص کند؛ بنابراین در ادامه، راهنمای مختصر و مفیدی برای انتخاب فریم عینک آفتابی مردانه براساس فرم صورت گردآوری شده است که پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید عینک حتماً به آن مراجعه کنید.

عینک آفتابی مردانه برای صورت کشیده

فریم‌‌های گرد، اوپال و کلاسیک با لنزهای بزرگ مناسب‌ترین انتخاب برای صورت‌‌های مستطیلی هستند. این فریم‌‌ها به صورت شما عرض بیشتری می‌‌دهند و از کشیده‌تر شدن آن جلوگیری می‌ کنند.

عینک آفتابی مردانه برای صورت مربعی

برای صورت های مربعی، فریم‌‌های گرد، کت‌ آی و فریم‌‌های با گوشه‌‌های گرد و نرم مناسب هستند. این فریم‌‌ها به صورت شما انعطاف‌پذیری و نرمی می‌دهند و ویژگی‌‌های زاویه‌‌دار صورت را تعدیل می‌‌کنند.

عینک آفتابی مردانه برای صورت گرد

برای صورت‌‌های گرد می‌توانید از فریم‌‌های مربعی، مستطیلی و فریم‌ های بلند و باریک استفاده کنید. این فریم‌‌ها با اضافه کردن زاویه به چهره شما تعادل بیشتری به آن می‌دهند.

عینک آفتابی مردانه برای صورت بیضی

برای صورت‌‌های بیضی‌ شکل، اکثر انواع فریم‌‌ها مناسب هستند. اگر فرم صورت شما بیضی است می‌‌توانید از فریم‌‌های گرد، کت‌ آی، مستطیلی، اوپال یا فریم‌ با گوشه‌‌های نرم استفاده کنید. این فریم‌‌ها به صورت شما تعادل و هماهنگی می‌‌دهند.

عینک آفتابی مردانه برای صورت مثلثی

برای صورت‌‌های مثلثی، فریم‌‌های با فواصل بالا و زاویه‌‌های برجسته مناسب هستند. فریم‌‌های کت‌ آی و فریم‌‌های با گوشه‌ های بزرگ و زاویه‌‌دار می‌‌توانند تعادل و هماهنگی چهره‌ی شما را چندین برابر کنند.

عینک آفتابی مردانه برای صورت قلبی

برای صورت‌‌های قلبی که پیشانی پهن‌‌تر و چانه‌ی باریک‌تری دارند، فریم‌‌های با شیب به سمت پایین و فریم‌‌های گرد مناسب هستند. این فریم‌‌ها با تمرکز بر روی بخش بالای صورت، به صورت شما تعادل می‌‌دهند.

عینک آفتابی مردانه برای انواع صورت

اگر می‌خواهید یک عینک آفتابی را با خیال راحت انتخاب کنید، گزینه پیشنهادی پینکی گالری به شما عینک خلبانی است. این نوع عینک فارغ از فرم صورت، برای اکثر چهره‌ها انتخاب مناسبی بوده و خرید آن نیاز به تحلیل و بررسی زیادی ندارد. نکته: این نکته را در نظر داشته باشید که آن‌چه در این بخش گفته شد صرفاً یک راهنما است که برای صرفه‌جویی شما در وقت ارائه شده است، اما در هر صورت آنچه مهم است و در اولویت قرار دارد، سلیقه و علاقمندی شما است.

قیمت عینک آفتابی مردانه

قیمت عینک‌های آفتابی مردانه بازه‌ی گسترده‌ی چند ده هزار تا چندین ملیون تومانی را در بر می‌گیرد و بسته به این که قصد خرید چه نوع عینکی را دارید متفاوت است.

قیمت عینک آفتابی مردانه برند

عینک‌های آفتابی اورجینال یا برند قیمت‌های بالایی دارند که گاه تا چند ده میلیون تومان نیز می‌رسد. این عینک‌ها اغلب انتخاب کسانی هستند که یک عینک را برای طولانی‌مدت استفاده می‌کنند.

عینک آفتابی مردانه با قیمت مناسب

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به داشتن عینک‌های آفتابی متوع علاقه‌مندید، پیشنهاد ما به شما خرید عینک‌های آفتابی مردانه با قیمت مناسب است. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی یک عینک اورجینال، بیش از ده عینک های‌کپی داشته باشید و هرکدام را متناسب با استایل خود استفاده کنید.

مزایای خرید عینک آفتابی ارزان مردانه

۱.هزینه‌ی کمتر: یکی از مزیت‌‌های اصلی خرید عینک آفتابی ارزان مردانه قیمت مناسب آن است. این نوع عینک‌ها معمولاً با هزینه کمتری در دسترس هستند و برای افرادی که محدودیت بودجه دارند یا به دنبال عینک آفتابی برای استفاده‌ی موقتند، گزینه مناسبی هستند.

۲.طراحی‌های متنوع: با وجود قیمت پایین، عینک‌های آفتابی ارزان مردانه معمولاً در طرح‌ها و رنگ‌‌های متنوعی عرضه می‌شوند. این به شما امکان می‌دهد تا عینکی را متناسب با استایل و سلیقه خود انتخاب کنید و به ظاهرتان جذابیت بیشتری ببخشید.

۳.استفاده موقت: اگر شما به دنبال یک عینک آفتابی برای استفاده موقت هستید، خرید عینک آفتابی ارزان مردانه می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. مثلاً اگر احتمال می‌دهید که در سفرهای تابستانی این امکان وجود دارد که عینک آفتابی اورجینال خود را از دست بدهید، عینک آفتابی ارزان می تواند جایگزین مناسبی باشد.

۴.هدیه دادن: عینک آفتابی ارزان مردانه می‌تواند هدیه‌‌ای مناسب برای دوستان و خانواده باشد. با خرید عینک‌های ارزان، شما می‌توانید به دیگران لذت استفاده از عینک آفتابی را هدیه دهید بدون این‌که هزینه زیادی متحمل شوید.

خرید عینک آفتابی مردانه ارزان

سایت خرید عینک آفتابی ارزان مردانه

با این که امروزه سایت های بسیاری برای فروش آنلاین عینک آفتابی مردانه وجود دارند، اما تنوع محصولات و قیمت‌ها می‌تواند کار خرید عینک را برای شما ساده‌تر کنند. در این میان، وبسایت پینکی گالری با عرضه محصولات متنوع با بهترین قیمت و کیفیت یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین عینک ارزان مردانه به شمار می‌روند.

خرید عینک آفتابی ارزان مردانه

راهنمای خرید عینک آفتابی مردانه ارزان در پینکی گالری

۱.سبک یا نوع عینک: ابتدا تصمیم بگیرید که کدام نوع عینک آفتابی را ترجیح می‌دهید، آیا عینک‌های آفتابی کلاسیک را می‌پسندید یا عینک‌های اسپرت؟

۲.جنس فریم: جنس فریم عینک‌ها را در پینکی گالری بررسی کنید. فریم‌‌ها معمولاً از موادی مانند پلاستیک، فلز و تیتانیوم ساخته می‌‌شوند. برای مثال، فریم‌‌های پلاستیکی سبک و ارزان هستند، در حالی که فریم‌‌های فلزی و تیتانیومی مقاوم‌تر و گران‌تر هستند.

۳.نوع عدسی: عدسی‌‌های عینک آفتابی می‌ توانند از نوع‌ های مختلفی باشند، از جمله عدسی‌ های پلاریزه، آنتی‌ رفلکس و ضد خش. عینک‌های پلاریزه می‌‌توانند از تابش خیره‌کننده خورشید محافظت کنند و نور براق را کاهش دهند. عدسی‌ های آنتی‌رفلکس می‌‌توانند باعث کاهش درخشش و بازتاب نور شوند. عدسی‌‌های ضدخش نیز می‌‌توانند از خطوط و خش‌‌های روی عدسی جلوگیری کنند. با توجه به این نکات عینک مناسب خود را در پینکی گالری خریداری کنید.

نکته مهم: تمام عینک‌های آفتابی پینکی گالری دارای UV400 و خاصیت محافظت از اشعه ماوراء بنفش (UV) هستند و استفاده از آن‌ها می‌‌تواند مانع آسیب‌دیدگی و قرمزی چشم شود.

۴.سایز و اندازه: انتخاب عینک آفتابی با سایز مناسب برای صورت شما بسیار مهم است. عینک باید راحت باشد و به‌درستی روی صورت قرار گیرد.  پینکی گالری دارای انواع عینک در سایز های مختلف است.

۵.مطابقت با فعالیت‌‌های خاص: اگر برای فعالیت‌‌های خاصی مانند ورزش، ماجراجویی یا رانندگی در شب عینک آفتابی می‌‌خواهید، پینکی گالری انتخابی درستی در این زمینه است. عینک‌های ورزشی با قابلیت ضدضربه و ضدخش و عینک‌های دید در شب با قابلیت کاهش درخشش و بازتاب نور می‌‌توانند گزینه‌‌های مناسبی برای فعالیت‌های خاص باشند.

۶. قیمت و بودجه: قیمت عینک‌های آفتابی مردانه متفاوت است و می‌‌توانید عینک آفتابی مردانه  را با قیمت مناسب در پینکی گالری برای خود پیدا کنید.

پینکی گالری با 5 سال سابقه فعالیت در کنار شما عزیزان تلاش کرده است تا به‌روز ترین عینک‌ها را با بهترین قیمت و کیفیت (استاندارد  UV400) ارائه دهد.

سوالات متداول

+ چه نوع لنزی برای عینک آفتابی مردانه مناسب است؟

  • وجود خاصیت ضد UV در لنز برای حفاظت از چشمان در برابر پرتو های مضر خورشید بسیار مهم است.

+ چه موادی در ساخت عینک آفتابی مردانه استفاده می‌ شود؟

  • عینک آفتابی مردانه معمولاً از موادی مانند فلزات (مانند آلومینیوم و تیتانیوم) و پلاستیک‌ های مقاوم (مانند استرات و پلی کربنات) ساخته می‌ شوند. این مواد معمولاً سبک و مقاوم هستند و برای استفاده روزانه مناسبند.

+ چگونه از عینک آفتابی مردانه مراقبت کنیم؟

  • همیشه عینک آفتابی را در جعبه یا کیف محافظتی خود نگهداری کنید.
  • از دستمال و اسپری‌های تمیزکننده  لنز برای تمیز کردن عینک استفاده کنید.
  • عینک آفتابی را در معرض دما و نور خورشید به مدت طولانی قرار ندهید.
  • عینک آفتابی را در هنگام استفاده از آن بر روی سر خود قرار ندهید، بلکه از بند عینک استفاده کنید.

راهنمای خرید عینک با پینکی گالری

خرید عینک ضدخش ارزان | عینک خلبانی های کپی | خرید عینک ریبن نشکن | خرید عینک کائوچویی جدید | خرید عینک جنتل مانستر های کپی | خرید عینک گوچی های کپی | خرید عینک بلوکات ارزان | قیمت عینک زنانه های کپی | خرید عینک شب مردانه/زنانه | خرید عینک ریبن های کپی | قیمت و خرید عینک آفتابی استاندارد | خرید عینک آفتابی پلاریزه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
Scroll to Top